Söndag.

Stter i soffan och kikar på "Sanningens ögonblick". De e sjukt men skulle lätt kunna va med i de. Har inte så mkt hemligheter men dom jag har skäms jag inte för utan dom kan jag dela med mig med resten av Sverige om de skulle vara så :P

Glömde berätta att dom var och provborrade på Tappen i onsdags, i onsdags hade vi även haft företaget i 32 år. :D Provborrningen gick bra och ett värde ska inte ligga på över 300 och vi hade ett värde på 0,4 vilket e sjuuuuukt bra och vår framtid ser ljusare ut nu och de känns underbart skönt! Blev lite glädjetårar från min sida för de har varit en stor klump i magen. Jag har inte vetat om jag har haft ett jobb efter sommaren men som det ser ut nu så blir de 75% jobb :) Men allt är inte klart än men QSTAR ska nog komma i veckan och kolla läget!

I veckan så blir de en massa jobb:
Mån: 7-10 ev 7-12 och sen 13-16
Tis: Samma som måndag
Ons: 9,30-16 och 16.30-19
Tor: 7-12 och 13.30-18
Fre-Sön: Vet inte vilka öppetider men jobbar hela dagarna iaf.

I fredags så va vi i Svartvik o grillade. Mysigt mysigt. Sen blev de sängen och sova. Jobbade igår och efter jobbet så träffade jag Annica och Saga för en liten fika. Sedan gick vi och kollade på kläder till Saga och jag köpte en 1årspresent till sötnosen som fyller 1 år den 23 April :)

Sen åkte jag hem och hämtade TyBy och vi åkte till Tboda till Julia och där va Joni och Emma(Julias kompis)och vi grillade lite, fast grillningen slutade med att vi körde in de i ugnen men mumsigt blev de. Sen fick jag ett trevligt telefonsamtal från Mr P klockan halv 4 inatt, han va full och snackade medans jag halvsov i luren. HAHA!

Imorses blev man väckt kl 9 av att telefonjäveln ringer igen ;) De va Malin denna gången som berättade om sitt telefonsamtal hon fick igår. Hot över telefon kallas de också. Sen åkte jag och jobbade sen kom Emma och vi åkte och hälsade på Malin. Hon kommer hem imorgon. SKÖNT!

O nu tvättar jag min 3dje tvätt och har 4 kvar att slänga i . Imorgon börjar mitt nya liv. Frukost och grejer. Skärpning nu, jag måste gå ner i vikt: MÅSTE MÅSTE MÅSTE. E så sjukt olycklig med min kropp. E nöjd med mitt liv överlag men inte min kropp. Suck alltså. Dessutom vill jag leva länge. Eftersom statistiken går emot mig men. Inte för att min morbror var överviktig men iaf. Ne nu får de inte bli mer negativa tankar. Nu får jag ta tag i livet helt enkelt! Skärpning Fia!

Ne nu ska jag greja lite innan de blir sängen och sovandet för natten..

// Fia - lost in a perfect world.


Ta mig hit. Till den perfekta klippan i underbara Varberg!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är perfekt i mina ögon :)

2009-04-06 @ 12:24:26
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Sara

varberg is the shit :)

2009-04-06 @ 14:25:51
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0