Tisdag - städa.

Hemkommen precis från jobb nr 2 för dagen. Gick fruktansvärt seg o jobba inne i stan. Dock har jag tagit "ledig" på torsdag för jag har ingen hundvakt och känner inte för att jobba en dag till där. Så blir nog jobb på tappen då istället!

Johanna o Bitta kom förbi en sväng på jobbet, dom skulle handla. Johanna ska ev hänga med mig hem efter jobbet imorgon, spela lite GH och grilla. Never wrong!!

Ne jag ska ta och städa nu. Va ett tagsen man gjorde de, har liksom inte haft lust eller ork riktigt. Borde äta först men blir nog till o städa för man blir ju så himla seg av att sätta sig o äta.



Tvätta min snygga bil igår också förresten. Dock svårt när man har 2 tokbusiga pojkar i verkstan som ska ta och retas precis hela tiden, men det är kul de också. Tog väl ca 1 1/2 timme och nu är den helt okej ren iaf. Blev typ skitig direkt. Surt men de är ju så helt enkelt.

Nej nu ska jag städa, Fy på mig, sitter alltid för länge och kikar omkring!

// Fia - ta mig inte förgivet...

Kommentarer
Postat av: evelina

hoho!

ja jag såg några som höll på o putsa sina bilar o jag tänkte på de; de kommer bli skitiga direkt, kul lixsom haha. Den ser smidig o söt ut. du är föresten utmanad på min blogg med tråkiga frågor haha. kram

2009-04-08 @ 00:03:18
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0