Torsdag

Sitter i soffan , Har på "Twilight" i bakgrunden. Älskar den filmen <3 211 dagar tills "New Moon" har Sverigepremiär. De kan nog gå ganska fort, hela sommaren lär susa förbi med massa jobb..

Jobbade i tisdags hela dagen sen slappade jag och Ty, igår jobbade jag bara på morgonen och sen bakade jag muffins, gjorde mat, kollade på "Marley and me" och på kvällen blev de "Greys" och idag har jag jobbat hela dagen. Segt men pengar. Svea va även på besök idag, en månad sen sist, HON E SAKNAD! Fick mitt lönespec från albrekts idag också, kommer bli en sjukt fet lön denna månaden säger jag bara ;)

Igår fyllde någon jag både tycker om och hatar på samma gång år. Grattis i efterskott ;) Fattar du att du gör mig så förbannat förvirrad? Jag tror vi har det bättre utan varandra... </3

På måndag skulle min morbror egentligen fyllt 42 år. Istället blir de urnsättning så det är lite jobbigt just nu. Jag saknar dig morbror! <3 :'(

Ååå jag ska verkligen ta tag i allt på måndag. Gå ut och gå på morgonen, äta frukost, äta på bestämda tider, äta enndast nyttiga grejer samt massor med frukt och vatten. Mår piss av allt som är just nu och de jag äter gör de hela bara värre :( Jag vill må bra, jag vill att min mage och jag ska ha ett fint förhållande men icke. Magkatarr vare här. Magsåret är väl på väg garanterat!

Nej nu ska jag sluta deppa. De enda jag gör när jag bloggar är bara att deppar om mitt liv och min mage samt hur mkt jag jobbar. Suck på mig. Bloggar nog inte på ett tag. Funderar på o starta en anonym så jag bara kan skriva en massa skit och ha som minne för snart kommer denna perioden vara slut förhoppningsvis!

// Fia - fuck this

( På måndag får du sova i ro på din plats )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så lite så :)

Haha, jag vet...Jag fick inte med dem..



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen

2009-04-24 @ 18:17:03
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: chanelle

fin blogg du har =)

haft en bra dag?

2009-04-24 @ 21:25:41
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

Twilight filmen är väldigt bra :)

2009-04-27 @ 17:15:33
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0