Torsdag.

Japp började 7 imorses o jobbar bara till 10. SKÖNT! Har jobbat massor sen tisdag förra veckan o denna dagen skulle jag egentligen vara ledig men fick ta morgonpasset, suck. Jag som är morgontrött passar de inte alls men de e sånt man får offra sig o göra nu när det är däckssäsong.

Efter att jag slutat ska jag pysa hem och sova en stund med Tyson. Han va riktigt trött imorses när klockan ringde, han e så lik matte så ;)
Sen blir de o hämta kussen Julia o hennes Joni vid lövåsen o så ska jag och Julia sätta Joni o Tyson framför tvn och pysa iväg till Skövde en sväng o handla lite. Hon behövde nog kläder och jag kan väl alltid unna mig nåt nytt, alltid lika kul :P Sen blir de en sväng till sjukhuset o ge Malin en internetsladd så hon kan surfa när hon ligger på sjukhuset.
Sen ikväll blir de filmkväll med Mr P(HAHA).

Igår så jobbade jag 10-19 o sen kom Emma på besök o vi gjorde varma mackor, kollade på bilddagböcker och snackade skit o självklart kollade vi på Grey´s! Mysigt, inte träffat henne på 1 1/2 vecka typ men de blir väl lätt så när hon umgås med sitt gäng :P

I tisdagskväll va Johanna här. Åkte o hämtade henne efter jobbet och vi gjorde asgod mat och spelade GH. Dock vann hon 3 ggr :O Men då spelade jag på Hard och hon på medium. Så jag vann väl 10 låtar ungefär :P Jag e grymmare alltså ^^

Fatta jag blev sur igår natt när tre´s nät la av.
Jag som är sjukt mobilberoende blev helt knäckt att de inte gick o smsa eller ringa :O Dom ska få smaka på en känga sen när jag ringer och gnäller lite, kom inte fram igår, antar att jag inte va den enda som drabbades! FY på 3!

Ne nu ska jag jobba en liten stund till, e astrött verkligen.

// Fia - I search for the beat in this dirty town


Kommentarer
Postat av: Emma

det är alltid trevlitg att träffa dig gumms :) och ta det lugnt ikväll!

2009-04-02 @ 10:27:20
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja nu ska kitty bli norsk :-) haha. Ja det tar nu ett tag innan vi kommer hem. Men ska bli gött o komma härifrån.. :-) Hur går det med tyson då?

2009-04-02 @ 19:33:43
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0