Totalt.

Omotiverad till allt för tillfället. Jag är trött. Vill äta godis, vill dricka cola, vill äta chips osv.

Jag pallar inte med dieter, de e inte min grej :P Dock kommer jag utesluta vittbröd och vanlig pasta framöver samt charkprodukter. Jag ska  även gå ut och gå minst 30 min varje dag. Jag vill inte känna att jag inte kan äta vad jag vill. De liksom kontrollerar hela livet och det är inte kul :( O de går o slarva 20% av tiden o ändåså gå ner i vikt.

Jag är verkligen en velig människa men jag orkar inte stå o steka ägg och bacon till frukost. Så morgonpigg e jag inte :P Kalle tycker jag ska köpa proteinpulver och dricka. Får väl se. Men de blir youghurtfrukost framöver samt bra mat. Dvs; kött, grönsaker och något till(fullkornspasta, bulgur). Ägg kommer jag nog fortfarande äta i massor då det är kanongott och man blir riktigt mätt :)

Ska även börja på gymmet här i Timmersdala kombinerat med promenaden. Pappa ska väl finansiera de hela då han tycker att jag behöver gå på gym för jag den senaste tiden haft så ont i ryggen. Snäll pappa jag har, måste bara få med mig någon för det är sjukt tråkigt o gymma själv, då lär jag aldrig göra de :P Ska messa Ica o se om hon e intresserad :P

Sitter på tappen nu. Är trött :( Har fan inte sovit bra på 3 veckor nu. Ska nog pysa in till apoteket o se om dom har några sömntabletter så jag kan få sova ordentligt utan att jag vaknar 20050404 gånger om natten.

Nej nu måste jag nog jobba vidare. Fick förresten Twilight igår ;) Den kommer ju till tapen en dag tidigare, dock var jag hemma så sent för jag va inne o grattade brorsan efter jobbet eftersom han fyllde år igår. Så ikväll blir det att kika på extramaterialet och slappa i soffan, de e jag värd då jag har 27 timmar kvar o jobba denna veckan (tors-sön). Självklart blir e en liten promenix med hunden och mamma också :)

// Fia - tlöööööttt.



205 dagar till New Moon och 426 dagar till Eclipse! Någon mer än jag som väntar? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG!! Längtar som attans:P

2009-04-29 @ 23:11:43
URL: http://dreaams.blogg.se/
Postat av: Sara

Men absolut! Det är inte kul att känna att man inte kan käka vad man vill =O



Hänger gärna med dig på lång promenad nån gång !! =)

Kram!

2009-04-30 @ 00:33:53
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0