TRÖTT!

Jag sitter på jobbet och dricker en red bull - inte gott, avskyr red bull men jag är så föbannat trött. Har varit vaken i mer än 25 timmar nu och de känns. Sov 1 timme inatt mellan 5.30-6.30 så de räknas inte som sömn för jag hann knappt somna för fan :P Blir och jobba som en levande zombie idag, slutar kl 12. Tack för de.

Igår jobbade jag, sen kom Julia och vi käkade lunch och glass o började kika på "twilight"(oväntat) sen åkte vi o hämtade Joni(Julias pojkvän) vid lövåsen så han fick va hundvakt sen fick pappa efterdra bultarna till mina sjuuuukt snygga alu.fälgar som sitter på polon nu :D

Väl inne i stan blev de lite handlat: en väska(stor som satan), ett par grå/svartrandiga ballerina, en tunika(som jag ska lämna tillbaka), ett par jeansleggins, ett par solglasögon, en grön/vit randig tröja och ett linne. Mycket nöjd med de jag fick handlat även om jag ska lämna tillbaka tunikan.

Sen när vi kom tillbaka från stan så spelade vi lite GH , jag och Joni och så fixade jag mat till dom två små ;) Buffalowings och våffelpommes, riktigt nice. Sen kikade vi på "Stomp the yard", riktigt bra, ska se den sista biten idag tänkte jag. Sen skjutsade jag dom till Lövåsen där dom skulle gå p bussen.

Sen kom Mr P och han ville spela GH2 så jag lät honom spela medans jag halvsov i mitt hörn i soffan och smsade. Sen kikade vi på "My best friend girl" och  "Never break down" sen satt vi och snackade och kikade på tatueringar. Så han åkte hem vid kvart i 5 imorses. Sagt till honom att ska vi kolla på film framöver så ska vi börja kolla i normala tider, detta tar ju knäcken på mig för fan :P

Ikväll blir de nog lugnt, ska sooova en bra stund när jag slutat för jag behöver de, dunkande huvudvärk :O Sen ska jag se om Ica och Polly kanske vill inviga min nya grill som jag fick i tisdags annars lär jag bara spendera min fredag i soffan eller sängen :)

Ne nu ska jag dricka mer redbull och kolla till wienerbröden i ugnen.

// Fia - that dont kill me, can only make me stronger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0