Utmanad :P

Utmanad av : http://evielajna.blogspot.com/
Svara på frågorna.
Välj ut fyra stycken att utmana.
Skriv till dem att de är utmanade.
Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder
Vilken mat äter du ofta? -
Ååå de e väl kyckling och tacos :D
*När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? Olika gånger men när det är kalas på min mammas sida är det redan 15 andra som dukar av så då softar jag ;)
*Vart sitter du helst när du bloggar? I min underbara soffa!
*Köper du triss-lotter ofta? Nej eftersom jag jobbar med att sälja det och ser hur få personer som faktiskt vinner. (Har aldrig betalt ut en vinst på över 1000kr )
*Vilken stad eller land har varit din bästa semester? USA. Alla gånger. Den resan går inte förklara med ord hur jävla bäst den va!
*Vilken TV kanal tittar du mest på? 5an utan tvekan!

Jag utmanar : Malin, Amanda, Sara E och Sara T

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hemma. Slöar. Trött. Arg. Ledsen. Irriterad = sjukt dålig onsdag förutom Johanna som snart kommer som är höjdpunkten på dagen!

Min externa hårddisk har kraschat. Känns bra. Jag är sjukt ledsen, arg och irriterad pga de just nu. Mitt liv i bilder och ord är borta. BORTA! Jag vet inte hur jag ska överleva. Jag hade verkligen allt sparat på den. Visst har jag dubbelkopierat bilderna men alla dokument, all musik, alla filmer, alla videos ALLT ÄR BORTA!! Brorsan ska kika på den i helgen men just nu verkar de rätt kört :'(

Jobbat idag. Dagen gick fort iofs, skönt de. Kom 25 kolli med grejer runt 2 tiden så det var bara att sätta igång. Har haft praktikanten Erika hos mig också, jättetrevlig tjej så vi har stått och snackat lite skit innan varorna kom ;)

Sen så fick jag ett mess från Lina som fick jobbet. STORT MEGA GRATTIS TILL DIG. Kommer att sakna dig :(

Imorgon blir de jobb på tappen. 10-19. Skönt. Dessutom behöver jag inte lämna Timmersdala vilket känns skönt för då slipper man tanka så mkt som jag gör ;) Usch, tankat full tank 2 ggr redan sen den 25 :O Fy på mig!

Nej nu ska jag ringa Johanna och se vart hon tagit vägen. Vi ska äta kyckling och potatissallad och spela GH.

// Fia - skitonsdag!


Min underbara Tyson!


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart :D

2009-04-08 @ 20:12:17
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har gjort utmaningen..

2009-04-08 @ 21:07:57
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0