12 veckors vaccinering.

Idag ska Tyson vaccineras, Maja också för den delen men hon ska ta sin 1 1/2års vaccin. Maja är min katt som just nu bor hemma hos mamma och pappa och hon stormtrivs, jag fick ju inte tillbaka henne av mamma och pappa sådärför skaffade jag Tyson, har alltid velat ha en liten hund och jag föll för honom. Så idag blir de in och vaccinera de båda.

Sen blir det o jobba, Malin ringde på morgonen och sa att Lisa va sjuk o om jag kunde jobba från kl 4 till halv 8 för hon klarade sig till 4. Dumt nog ska jag vara hos vetrinären kl kvart i 4 så jag fick komma efter de, får ställa upp nu när jag va sjuk i tisdags, iofs har jag fortfarande ont i magen men inget annat än bara ren smärta :(

Igår va jag en sväng hos Ica o Polly för o se hur de gick med Tyson hemma hos dom. Tyvärr är det inte han som är den man ska vara orolig för utan Vilma. Hon är aggresiv mot honom o försöker bita honom hela tiden. Men Ica sa att hon får ta och stänga in Vilma i nåt annat rum på måndag för då ska hon ha Tyson några timmar medans jag jobbar. Trixie o Tyson är värsta döpolarna och jäävlar va dom busar o bits o har sig men riktigt kul har dom och sen att hon är 3 ggr större än va han är så får hon sig en rejäl match tillbaka.

Jag är fortfarande arg, sur och förbannad för igår, de e la fan inte så jääävla svårt o höra av sig eller? Men tydligen är det så. Synd för dig att jag inte kommer kolla åt ditt håll nåt mer, kommer inte besvara dina sms eller samtal. Du hade din chans och nu är det slut på chanser.

Ne nu ska jag och Tyson äta frukost/lunch och städa lite för de måste bli idag. Jobbar hela dagen imorgon o några timmar på lördag o de måste ju va välstädat tills lördagkväll, LÄNGTAR!

Don't know what I want. But I know it's not you. Keep pushing and pulling me down. But I know in my heart it's not you

// Fia - Nothing left to say


( Min underbara Maja och min underbara Tyson )

Kommentarer
Postat av: Sara

Är han en sömntuta? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0