Breaking dawn.

Onej, jag som har förhandsbokat "Så länge vi båda andas" har nu fått ner "Breaking dawn" som E-bok. Det är den fjärde boken i "Twilight" serien och "Så länge vi båda andas" är den svenska översättningen. Den svenska översättningen kommer den 12 Mars. Jag skulle lika gärna kunna vänta och läsa den på svenska men nu finns den som ett dokument, som en bok i min dator och det går bara inte o strunta i och vänta i nästan en hel månad.

De blir o börja läsa imorgon. Tyvärr är de komplicerd engelska med ord som man inte har en blekaste om vad de är. Men just nu så kliar det i fingrarna och jag vill egentligen läsa men de blir o sova nu och skriva ett blogginlägg om det istället så får jag läsa efter jobbet imorgon. Dumt att jag börjar läsa för jag blir helt fast o oftast glömmer bort hela min omgivning. Dock tycker Tyson att det är bra för då har han en anledning till o ligga i mitt knä o sova.

Haha nej nu måste jag sova. Blev lite knäckt här nu, vill ju läääääsa!

// Fia - Breaking dawn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0