Fredagen den trettonde.

Ja dagen har börjat bra iaf. Ställde klockan på 9,40 o gick upp vid 10,20. Tyson var också trött så vi snooooozade en stund innan vi gick upp :)  Sen har jag faktiskt dammsugit hela lägenheten och dammat. Tänk att dammsuga 120 kvm 3/ggr i veckan. De är inte så kul. Säger bara en sak, tur att jag har diskmaskin, bästa uppfinningen efter datorn, bilen och mobilen. ;)

Så resten av dagen, dvs 1 1/2 timme innan jag måste åka till jobbet ska jag ta och äta frukost/lunch, fy på mig, går upp alldeles försent o får kombinera detta. Skärpning from nästa vecka. Och bara slappa, kanske kika på de senaste GossipGirl avsnittet och ta de lugnt.

Åååh fick värsta nostalgitrippen inatt efter att jag skrivit om min USAresa och nu vill jag veeeeerkligen åka någonstans, Sverige e så jävla tråkigt, kallt och jävligt hela tiden. Men Tyson gillar snön iaf, blir som en jävla hoppetossa. Haha, så kul att se, han sticker ner hela huvudet i snön och ska vara där snön är som djupast så han sjunker så man  inte ser honom.

Igår va Emma här med Sammie förresten, hon var avvaktade men de gick bra :) Jag menar Tyson är en busig liten valp som vill fram o hälsa och ha sig och alla hundar gillar inte de. Med Icas Trixie är det en annan sak för hon är också valp och dom är lika framåt båda två.

Juste, vaccinationen igår gick bra. Maja tyckte väl inte riktigt om det men för Tyson var de inga problem. Han tyckte dock inte om när vetrinären kikade i hans ögon men annars gick de bra. Han gick omkring i väntrummet och kollade på alla katter och en stor labrador som tyckte om honom. Hihi.

Ne men nu ska jag och Tyson ut i snön en stund innan det blir matdax. Ikväll blir de till o moppa golvet, ev färga håret och bara ta de luuuugnt efter jobbet såklart.

// Fia - Party tomorrow!

(Emma och jag i Augusti, Johanna och jag i Augusti och Jag och Malin i Augusti = Augusti var en bra månad)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej. Ja dte får du göra=).. måste prata av oss lite:p.. hehe Jag vet inte. Blir nog till syrrans student.. Ja det måste vi ju ha=) Kram

2009-02-13 @ 15:19:46
URL: http://dreaams.blogg.se/
Postat av: Malin

De va ett rätt blont år :P

Fan va Heta vi va, de får vi ta och göra igen i sommar.

Fast jag kommer väl va lite segare och rätt mkt större :P

Fan höggravid i sommar, ingen hitt asså :P

2009-02-13 @ 21:46:16
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0