Gårdagen.

De blev lugnt igår. Va jättetrött o hängig, jääävla förkylning. Dessutom va Emma sjuk, Julia o Joni va bakfulla, Johanna sjuk osv så de kändes dumt o festa. Får ta de om två helger istället då Björn Rosenström är på Bogrens!

Så igår så färgade jag håret och gjorde ordning mat, kyckling och ugnsbakad potatis och morötter med vitlök. Så mina gäster fick detta som mat. Vi blev ett litet gäng som hade de mysigt. Satt och snackade skit, spelade GH och bara umgicks, jättetrevligt :) Så Ica o Polly som här i natt, och Malin också såklart. Så man är lite trött nu. Kom i säng ganska sent iaf med tanke på hur trött jag var på dagen.

Så nu på förmiddagen så har jag och Malin småstädat lite. Jag tvättar för fullt, TRÅKIGT. Men nu är det bara jag och Tyson. Han ligger o sover i sin bädd och jag äter godis och dricker cola. Ska nog ta lite cheezeballs och kika på lite serier, vill inte lämna soffan känner jag. Lite sleten idag också.

I veckan som kommer blir de jobb alla dagar förutom torsdag, då är jag ledig. Skönt att jobba, mindre skönt att ragga hundvakter men de har löst sig änsålänge iaf.

På tisdag släpps biljetter till Madonnas extrakonsert den 8 Augusti. Min pappa försökte få biljetter när de släpptes i måndags  till den 9 Augusti men han hann inte, men nu så har de satt in en till konsert så nu ska han försöka få tag i 4 stycken så ska vi i familjen gå på Madonna i Augusti. Är inte ett jättefan men hon verkar ha grymma shower och hon är ju verkligen en megakändis, Lite häftigt och se iaf. Så hoppas han får biljetter :)

Ne men nu ska jag nog ta och bara mysa lite i soffan. Ska till Mariestad om en stund o hälsa på Familjen Holmblad och hund. Se hur Tyson och Sirre kommer överens men de ska nog inte va nåra bekymmer :) Sen ska vi grilla(?!) ikväll, fira pappas födelsedag som va i torsdags förra veckan ;) HAHA!

// Fia - Forgetting - all the hurt inside you learned to hide so well. Pretending - someone else can come and save me from myself . I can't be who you are


(Mer bilder kommer någon annan dag!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så jätte mycket=)

2009-02-15 @ 21:44:41
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0