God morgon, MEGATRÖTT!

Fy fan e på tappen o jobbar nu mellan 7-10, fy fan va trött jag är. Har inte sovit mer än 2 1/2 timme o dagen fortsätter med jobb i stan mellan 13-19.30. Blir o sova en sväng sen när jag slutat här kan jag garantera er.

Helgen har varit lugn. Fredags så hade jag o Emma "Twilight"kväll, vi gjorde egna tshirts som blev skiiitsnygga(HAHA) och kikade på bilder osv, de blev sent o vi glömde ju kolla på "Twilight".

Jobbade mellan 9,45-17,30 i lördags sen kom Sara till mig på jobbet o vi åkte hem till mig och kikade på "Beck", sen kom Emma också, och Ica o Polly kom förbi några minuter också. Vi snackade o så kikade vi på "Another cinderella story" och sen blev de sängen.

Igår jobbade jag 10,45-15,00. Soft som fan, Sara hade Tyson eftersom mina föräldrar lämnat landet för Danmark och Tyskland nu ett par dagar så kunde dom inte ha honom.

Sen så kom jag hem och Sara åkte hem och jag va sugen på Guitar Hero kväll, så de fick de bli. Emma drog med sig några personer så vi blev ett litet gäng. 4 killar och 2 tjejer va vi till en början o sen kom Johanna och joinade oss. Så igår va de en trevlig kväll. Blev lite GH spelande, pratande och "jag har aldrig" och vi gick inte o la oss förrän halv 4,4 typ. Ne men de va riktigt kul och spontant att dricka på en söndag men de va bara nice. O grabbarna va astrevliga, har ju bara träffat Marcus innan.

Nej fy nu ska jag fixa wienerbröden. Ikväll kommer de en till uppdatering med bilder från min och Emmas "twilight"fredag med bilder på våra fina tshirts :)

// Fia - lyckad söndag. Nu blir och fixa frukost till 6 personer :P


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄÄÄÄÄNGE!

2009-02-23 @ 11:46:07
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Sabine

den var bra, men boken var bättre.

tyckte filmen skippade för många detaljer som var med i boken.

det enda som gjorde den bra var egentligen edward, bara för att han var så snygg.

2009-02-23 @ 18:03:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0