Lägenheten



Bild 1: Gästrummet. Bild 2: "Finrummet". Bild 3: Soffan. Bild 4: Projjen 88". Bild 5: Hallen. Bild 6: Hallen. Bild 7: Hallen. Bild 8: Köket. Bild 9: Köket. Bild 10: Sovrummet. Bild 11: Sovrummet. Bild 12: Badrummet.

Ja det är fint enligt mig. Visst finns det saker som jag vill byta ut men de kommer allt eftersom. En sängstomme ska köpas, en ny köksgrupp, en ny matsalsgrupp, sängstomme till gästsängen och nytt bord till fotöljerna. Sen ska jag försöka övertala min pappa att jag ska få måla om sovrummet, tycker tapeterna därinne är sådär. Vill ha 3 vita väggar och 1 svart, kan bli riktigt nice!

DAGEN som varit. Tog "ledigt" från jobbet, stannade hemma och städade. Så nu jävlar e de kliniskt rent, eller inte. Nej men dammade, dammsög och moppade golvet och plockade undan osv, känns mycket fräshare. Sen kom Emma, Albin, ica, Polly och Arvid och vi kikade på "Roadkill 2" och "The midnight meat train". Skräckisar, dom var sådär. "Twilight" är ju 10000 gånger bättre.

Imorgon(eller idag, hur man ska tolka de) är man ledig, ska nog ta och rensa garderoben. Ska skärpa mig. Borde sova nu, ska börja med att lägga mig i tid, äta regelbundet och röra på mig. Så ska upp vid nio, eller halv tio då ;) Ska även sluta med colan. Så ingen cola resten av året ut tänkte jag. Tror ni att de går? Hoppas de, 16 veckor o 2 dagar klarade jag sist, de är bra tycker jag!

Nu messade pappa, dom är i Götene, skönt att ha dom på svensk mark igen. Funderar på att vänta på dom en halvtimme och gå ner o säga hej, har känts konstigt att inte ha dom omkring men de har vart full rulle hela tiden så jag har knappt reagerat att dom vart borta. Hoppas dom köpt nåt kul till mig, det är jag värd efter 2 tidiga mornar! ;)

Nej nu ska jag kika vidare, röja undan efter mina gäster och invänta mina föräldrar. Tror Tyson är sådär glad att gå ut nu men dom bor inte så långt bort som tur e :)

// Fia  - Nya livet börjar idag, och lön på det, aldrig fel :D


(Tyson hittade jag i sängen förut när jag gick min fotorunda i lägenheten. Han blir som vanligt bländad av blixten. Detta är ett av några få som han faktiskt kollar något sånär på)

Kommentarer
Postat av: Emma

du har världens bästa fest/film/mys/ha kul-lägenhet!

2009-02-25 @ 12:20:14
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Mirre

lägenheten var jättefin :D

2009-02-25 @ 20:35:22
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Evelina

nemen söötingen där! vilken fin bild

2009-03-05 @ 14:00:25
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Veronica

Vad fin han är, lille tyson :) Jag är lite svag för ljust vita vavvor.. :) Vart kommer han ifrån?

2009-03-08 @ 21:30:10
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0