Ledig fredag.

Skönt, har iofs vart ledig onsdag och torsdag också men ;) Jobbar sen 3 fredagar irad för Lisa åker till Österrike, lyckos henne! Ikväll blir de myspys med Ica och Sanna och självklart Tysons kompisar Wilma och Trixie med en film, god mat och massa skitsnack :)

Har börjat i den tredje boken ur Twilight serien - "Eclipse" eller som den heter på svenska "Ljudet av ditt hjärta". Drar mig för att läsa mer för den fjärde boken kommer inte på svenska förrän i slutet av Mars, jag får helt enkelt gå och låna den på bibblan på engelska för jag kommer nog inte klara att vänta. Vill att den andra filmen ska komma ut också, "New Moon", men de e ju ganska lång tid kvar tills den 20 November :(

I onsdags va Emma, Ica, Malin och Johanna här. Vi kikade på "Twilight" då Emma bara sett början, vi andra hade sett den men de va nog ingen som klagade o få se den igen ;) sen spelade vi lite "GH4" och "GH3" och snackade.

Sen hela gårddagen spenderade jag i soffan, läste, läste och så busade jag och Tyson lite. Han var duktig igår, kissade på tidningen, tog sin medicin och jag fick klippa klorna utan något pip! Han är så underbart söt min lille pojk :)  Selen jag beställde är jättebra, man slipper belasta nacken och den värmer honom. Men nu vill han inte gå ut, han fryser och skakar som fan.

O jag fick en kommentar att jag borde röra på mig med mina 20 kilos övervikt och sluta klä på Tyson kläder för han va ingen jävla docka. Men lilla du som kommenterade(nämner inga namn), jag gör vad jag vill, hur många kilo jag väger är ju mitt problem inte ditt eller hur? :) Och Tyson är en hund, men han fryser när man är ute för han är en chihuahua och dom fryser lätt. Så kalla honom en docka du men jag vill inte riskera hans liv när det är flera minus ute för att vissa folk tycker att hundar inte ska ha kläder. Vissa alltså, börja bry er om ert eget liv istället för o bry er om mitt :)

Sitter och lyssnar på musiken från Twilight. En riktigt bra låt är: Paramore - Decode. Lyssna på den, ni lär tycka att den är ruggigt bra :)

Ne men nu ska jag ta och läsa tror jag, det kliar i fingarna, och boken ligger på bordet framför mig och jag måste läsa för jag kommer dö av nyfikenhet annars ;)

// Fia - snart är jag miljonär och kan spendera dagarna att bara spela GH och läsa böcker ;)


( Edward och Bella är nya Romeo och Julia )

Kommentarer
Postat av: Malin

Yo go girl! Bara du som bestämmer över dig, så det så!

2009-02-06 @ 18:04:26
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag paxar Edvards pappa! För han är nice!

2009-02-08 @ 09:51:54
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Herregud, jag klär ju för fan min dvärgpinscher när det är kallt. Klart som fan Tyson ska ha kläder på sig, han är ju liten och inte tjock päls. Det är ju inte det minsta konstigt. Och på tal om selen, den är TOPPEN fia, och snygga är dom också! Puppia är suveräna! Lite fler bilder på tyson i kläder och på honom överhuvudtaget vill vi se mer av :D



Kramar Sara & Santos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0