Neeej :S

jag har tagit blivit megaförkyld o de känns som om jag har en boll i halsen. Mindre kul. Men är inte alkoholen den bästa medicinen? ;) Har hört de någonstans så jag får hoppas på de.

Igår blev de ingen färgning av håret, mamma totalvägrade o göra de så Malin kommer lite tidigare idag och gör de på mig :) Har köpt en liten ljusare ton så det passar ihop med mitt löshår, hoppas att de blir liknande färg så jag kan ha de ikväll, lockat och långt hår, de blir väl bra? :)

Jag och Tyson har varit ute på en morgonpromenad, men det är ju -5 så han är sådär glad så vi gick bara runt kvarteret o de sista så stannade han och ville bli att jag skulle bära honom för de gjorde ont i hans små tassar, stackarn!

Nu ska jag ta och duscha och pysa in och jobba en liten sväng, dubbelt OB på lördagar efter kl 12. Tur att jag börjar tolv ;) haha.

Hoppas alla får en fin alla hjärtansdag!

// Fia - Jobb, färgning, städning och party. Underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0