Riktigt dålig.

Sitter här i min favoritsjuktröja, min röda Björn Borg med datorn i knäet och Tyson på axeln. Han skakar, tror han drömmer. Va ute precis så han kan skaka för han fryser också, riktigt kallt är det :(

Mår verkligen skit idag, huvudet känns som en tickande bomb, snoret rinner, snoken är helt igentäppt, fryser som en gnu för febern och kan knappt andas för de känns som jag har en tennisboll i halsen, ja, allt är fel idag. Men jobbade idag och de blir jobb imorgon också och onsdag, fredag, lördag och söndag, Lisa är i Österike så har inget val. Får hoppas att ett mirakel inträffar så jag mår bättre. Blir inga många knop gjorda här idag.

Efter jobbet så har jag bara slappat i soffan, gjorde pannkakor till middag och sen kikade jag på "Greys", första avsnittet idag. Sen har jag läst "Breaking dawn" som jag misstänkte så är det komplicerad engelska men de blir o läsa klart den iaf och sen när den kommer på svenska läsa den igen för jag lär missa mycket saker. Men nu ska jag väl ta och läsa lite till, sen blir de "Lipstick jungle", "Raw", "Sex and the city" och "NCIS" innan sängen väntar.

Mailade uppfödaren som hade den bruna/vita chihuahuahanen, det var ju en kennel i Vara så tänkte att om jag inte vill ha just den valpen(fast det vill jag ju) så ska jag hålla kontakt med dom så när det är dax att skaffa en till liten skit så vill jag ha en därifrån. Verkar vara bra hundar osv, inte för att Tyson inte är det men Vara är närmare än Emmaboda ;)

Ne nu blir de o läsa en liten stund till innan "Lipstick jungle" börjar.

// Fia - Breaking dawn


(En trött Tyson, 8 veckor gammal, liten och helt underbar, fast det är han fortfarande)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad roligt. :) ad är det för namnpå kenneln, vore roligt att kika lite på bliviande föräldrar då kanske :) Alltid roligt med TVÅ, VILL OCKSÅ HAEN TILL!

Pussinuss

2009-02-19 @ 08:33:01
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0