Slö.

Har egentligen inte gjort nåt speciellt idag. Jobbat några timmar, kikat på "Twilight" o nu sitter jag här o funderar.
Ska jag fortsätta o läsa "Breaking dawn" eller ska jag helt enkelt börja om från början och läsa "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta" innan den fjärde boken "Så länge vi båda andas" kommer. Är lite kluven, men de blir nog att börja läsa om från första boken, har ett par veckor på mig, 3 för att vara exakt. Om 3 veckor idag kommer "Så länge vi båda andas", ojojoj vad jag längtar, även om jag vet vad som händer :)

Pratade med Svea om mina planer och hon tycker att de verkar vara bra planer, att om jag bara vill så kommer jag lyckas. O jag vet att jag vill, jag vill göra detta. Man måste testa, funkar det inte så funkar de helt enkelt inte, svårare än så är det inte. Men man måste få testa o göra misstag för annars lär man sig aldrig.

Nej nu ska jag nog läsa, eller kanske ta och kika på nya NCIS, laddade ner eftersom reprisen gick kl 19.00 på fredag och då är jag inte hemma :(

// Fia - "Så länge vi båda andas"


(Har beställt dessa 2 armband. Emma ska få "Team Jacob" och jag ska ha "Team Edward". Vi är alltså rivaler, varulvarna mot vampyrerna. Tur att jag vet vad som händer ;) )

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det du ska göra? :D

2009-02-19 @ 08:31:03
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Emma

och jacob är SÅÅÅ JÄVLA mycket finare än Edward!

2009-02-19 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0