Söndag.

O jag är verkligen sjuk. Feber o superförkyld :( Men är inte så många timmars jobb imorgon som tur e. Vet inte om jag kommer bli sämre eller bättre tills imorgon. Hoppas på bättre.

Någon gång hade jag tänkt o skaffa en liten till kompis till Tyson, hittade en jättefin hane på 7 månader på blocket med stamtavla osv men det är dumt o skaffa en redan nu. Får vänta ett år, får bli till nästa år när jag har tid, pengar och ork. En valp tar på krafterna men den jag såg va verkligen så himla fin. 



Visst är han fin? Jag vill ha en svart eller en brun/vit chihuahua eller en svart mops. Vet dock inte hur en mops går ihop med en chihuahua.

Va i Mstad förut o hälsade på Sirre. De gick bra, eller jag tycker de iaf. Sirre e ju betydligt mkt större än min lille plutt men han va ju glad iaf o morrade inte utan han ville leka med honom :)

Ne nu ska jag ner o hämta några surisar på tappen, pimpim och lite choklad o kika på "Beck", eller kanske ska kika på "Twilight"? Får se vad de blir. Är ju paus på "Beck" nu. Nej de får nog bli "Desperate Housewifes", har sett "Twilight" för många gånger nu ;)

// Fia - Snoken är igenkorkad :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nee morrningarna stod ty för när han ville ha igång Sirius ;P

2009-02-15 @ 22:09:51
Postat av: Sara

SUpersöt lite kille :) jag vill också ha en till. men det kommer den dagen santos är 110% och helt klar. :) Det blir nog en dp till, nästan lättast att hålla sig till samma ras, dom läser ju av varandra lättare. :) Kör på en Tyson till ;) Det kan nog bli sjukt gulligt! PUSS från oss

Postat av: Emma

åååh gud vad söt den var! Blå ögon och allt ju! HAr du fått breaking dawn på datorn? Jag läste ut tvåan igår och grät på slutet, fan jag tycker synd om Jacob :(

2009-02-16 @ 10:11:37
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske borde fråga uppfödaren om det är ok att du har bilderna på din blogg? :)

2009-02-16 @ 19:01:53
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0