Söndagskväll.

Sitter och kikar på "The Holiday", den är underbart bra! Kan kolla på den hur många gånger som helst, den e lika bra varje gång :)

Ica och Polly har vart här ikväll. Bjöd dom på ugnsbakad potatis och morötter med kyckling och beasås :) Sen kikade vi på "Bolt", riktigt rolig o bra och sen spelade vi GH4 en liten sväng. De va riktigt nice på 88" o med megabra surroundljud!

Igår så va Sara här. Vi åt mat, kladdkaka och kollade på "Promnight" och "college road trip" och hon hjälpte mig att färga håret. tack gumman :)

Idag så har jag jobbat till 4. Blev att man tog o köpte sig lite hundkläder till min bebis. Köpte en tröja, en sele och ett par skor så han inte fryser!



De blev den ljusgröna selen och den blåatröjan :)

Sen önskade man såklart att man kunde köpa detta till lillkillen, men de får bli när man e miljonär eller när jag har lite pengar över ;)



Bilderna är tagna från www.pupstore.se och www.lechien

Ne nu kanske man borde sova, borde egentligen läsa "Om jag kunde drömma" men jag är ledig måndag, onsdag, torsdag och fredag denna veckan så jag har all tid i världen :)

// Fia - bilder på lägenheten kommer imorgon! :)

(Tyson och hans flodhäst idag)

Kommentarer
Postat av: Erica

De är en hund (tror jag) och inte en docka!!! Låt den då vara hund och slippa alla skit kläder...de e så jävla onödigt att klä sina hundar! Låt den gå själv på sina ben och bär inte rund på skiten.... Ni två kan testa lite promenader ihop, istället för att sitta och käka! för en soffpotatis går inte ner 20 kg!!! Tack för mig :P

2009-02-02 @ 20:55:46
Postat av: Anonym

miljonär ? något du räknar med att bli ?



vakna och se verkligheten

2009-02-04 @ 00:17:29
Postat av: Sara

Han är gudomlig! :)

Puppia selarna är toppen, har en camo och den röda med flammor på ;)

När ska vi ses?!



/ Sara

2009-02-11 @ 11:36:31
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0