Tisdag.

Är nere på Tappen o jobbar en sväng, 7-10 idag också eftersom mina föräldrar som sagt lämnat Sverige. Idag är dom i Tyskland om jag fattade rätt? Har inget koll på dom, det är lite pinsamt ;)

Sitter här iaf och har Cpont i magen, har knappt fått nån sömn inatt för magen har varit helt hård och jag har mått illa. Kanske är resultatet av de senaste veckornas skräpmat och oregelbundna mattider. From imorgon får de bli ändring. Då blir de upp o äta frukost, sedan en frukt, sedan lunch, sedan nåt mellanmål och sedan middag så på kvällen kan man kanske äta nåt litet innan sängdax. O slut med colan, sista kvällen blir idag, Hur länge kan jag hålla upp denna gången? Hade tänkt o unna mig cola på lördagar, fast lättast e o skippa den helt för annars vill jag bara ha de hela tiden :S

Jobbade igår till halv 8 sen åkte jag och hämtade min lille gnällspik(som Polly kallade honom) hos Ica och Polly. Någon blev superglad att jag kom, Tyson såklart. Sen åkte vi hem och gick ner till mamma och pappa och gav Maja Baja lite mat sen gick vi upp. Gjorde mig lite mat(dagens första mål) och sedan satt jag som fastlimmad i soffan, va helt jääävla slut. Men ändåså la jag mig inte förrän tolv, fy på mig :(

Ska jobba 13-16 i stan men försöker få någon att jobba åt mig, bara Lisa kvar, hoppas hon kan annars vet jag inte vart jag ska göra av Tyson. Trodde jag hade hundvakt men icke :S Vet inte hur jag ska lösa de hela annars..

Nej nu ska jag ta och jobba lite, kanske lägger upp lite bilder på lägenheten och min o Emmas myskväll i fredags sen när jag vet vad som händer idag !

// Fia - ont i magen, magkatarren vill inte ge sig :(


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Hoppas det blir bättre snart =) kram

2009-02-24 @ 09:41:29
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0