Tisdag.

Vaknade upp imorses och mådde oväntat bra. Självklart är jag förkyld fortfarande och va risig i halsen men febern va borta, Underbart. Blev lite frukost/lunch då jag sov ut idag och sedan drog jag till jobbet. Lite folk men de fanns o göra iaf om man säger så.

Efter jobbet åkte jag och hämtade Ty hos mamma och pappa och vi åkte till Götene. Där vankades de kycklingkebab/kebabtallrik o de va gott. Tyson sprang omkring som en liten dåre och ville ha Sammies uppmärksamhet, dock är hon inte lika förtjust i honom ;) De blev en film "Tropic Thunder", lite kissande överallt från Tysons sida och trevligt sällskap.

Idag har jag stått och funderat på vad jag vill göra med mitt liv. Med jobb osv, och jag tror jag har kommit på vad jag vill. NU blir de att studera detta noga, har ett tag på mig men jag tror jag vet vad jag vill. Emma tror också att de kommer bli bra, jag tror också att allt kommer bli bra. De krävs bara mycket jobb, tänkande, kreaktivitet och allt därtill för att få detta o bli möjligt. Vem är på min sida?

Nej nu ska jag kika på CSI Miami, missade "NCIS" , första avsnittet av säsong 6 idag, får ladda ner de för jag måste se vad som händer! Ingen som vet när reprisen är? Blir inget läsande idag, får bli på torsdag, vill inte läsa nu när det är Jacobs bit, känns inte som nåt kul kommer o hända då, men vem vet? Inte jag iaf.

// Fia - nystädad lägenhet, tack mamma!

(Snyggingarna ut "Twilight", Från vänster uppifrån, Jasper - Jackson Rathbone, Jacob - Taylor Lautner, Vänster nerifrån, James - Cam Gigandet, Edward - Robert Pattison och Emmett - Kellan Lutz)


Kommentarer
Postat av: Emma

AAAAH JACOB I KORT HÅR VAR DET JA!! Du kan a edward! Och jag är med dig påideerna!

2009-02-18 @ 13:34:20
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0