Tyson..

har idag levt hos mig i en HEL månad. Shit vad tiden går fort, känns inte som han vuxit så mycket men det är för jag ser honom varje dag. Men vågen visade 300 gram extra på 1 månad, vilket är naturligt. Så lilla ponken väger nu 1200 gram och frågan är när han kommer sluta bli större? Uppfödaren trodde han skulle väga mellan 1500-1800 gram. Så han blir inte så himla stor :)



Här är några bilder på lillemannen. Lättast o ta kort på honom är när han är trött eller sover för annars tror han att man leker med honom. Har lärt honom sitt nu också. Han är jätteduktig :)

Igår skulle man jobbat men åkte på en släng av "maginfluensa", spydde inte men de kom från ett annat håll om man säger så. Men jag smittade inte Malin som sov hos mig den natten och jag tror inte jag smittat Emma heller som kom på besök igår och kikade på film med mig och Malin :)

Idag har jag bakat, gjorde kärleksmums och hallongrottor. Alltid bra att ha nåt o bjuda på om man får besök :) O de blev tom lyckat, är sådär duktigt på o baka men de smakade bra! :D Imorgon får de bli städdag, moppa golvet, dammsuga, damma och såna saker som är sådär trevligt ;)

Sen blir de jobb fredag och lördag, INFYTTNINGSFEST blir de på lördag också :) Samtidigt fira min underbart söta kusin Julia som fyller 18, så de blir utgång, treeeevligt!

Ska ta och göra iordning ett paket med selen och tröjan jag köpte till Tyson från pupstore,se. Selen är lite för trång i halsen och tröjan avskyr han så de får blir o beställa nåt någon annan dag eller helt enkelt köpa en sele i en djuraffär, gillar dock puppiaselen men får väl köpa en annan först och sen köpa en puppia. Behöver ju mer än en ;)

Ne nu blir de o käka mat och kika på "Desperate housewives" säsong 1 ;)

// Fia - Muse - Supermassive black hole, sjukt bra låt!!


(Tyson och Trixie hade en brottningsmatch häromveckan)

Kommentarer
Postat av: Sara

GUD SÅ FIN HAN ÄR ! Jag måster tärffa honom snart!

Jaaa vi får hoppas du hittar en sele som passar honom. Vad heter uppfödaren nudå:)? Är lite sugen på att kika på hemsidan! :D



Vart är det du bor nu? Är det i timmersdala?

:)

Jag bor numera i en 3:a på trängen, så där får du komma och kika förbi!

KRAMAR Sara & Santos

Postat av: Emma

åååh jag kommer och kääkar!

2009-02-11 @ 16:57:13
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Malin

De känns som om du haft honom mkt längre än en månad :p

Och gentemot när vi va o hämta honom är han en riktig biff nu:P

2009-02-11 @ 18:25:27
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej igen! Absolut, klart vi kommer ut till er där också! SJälvklarhet! Hihi. jaaaa Tyson är ju en liten Prins så klart man ska vara rädd om hans nacke. Absolut bättre med sele på honom. Du har så rätt så rätt. :)

Jag kan alla dagar efter 18 på kvällen, och alla helger :)? Säg bara när du kan så får vi se om jag kan då också! Ska bli så kul att träffa dig igen!



Hoppas killarna kommer överrens. Santos har varit lite tjurig men det ska nog gå bra tror jag! Han har blivit betydligt bättre, han har ju varit inne ännu en fas vid könsmognadn så han har nog haft det lite tufft den grabben ( tjurskallen ) Haha. :)



Kraaam på er !!

Postat av: Anonym

Vad heter tyson i stamtavlan? =)

2009-02-16 @ 19:03:25
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0