2 år med körkortet..

japp idag e de 2 år sen, fy fan va gott. Prövotiden går ut idag! Yippie. O så har jag inte kört mer än 250 meter , man får ju va på den säkra sidan den sista dagen ;)

Idag så busade jag och Tyson på morgonen sen läste jag lite ur "Om jag kunde drömma", den är verkligen så bra!! Sen så kom Malin o man åkte med henne till sjukhuset för lite prat. Sen blev de lidl och storhandling av matvaror, sen en sväng in på maxi för lite fikashoppande ;)

Sen åkte jag hem och åt och glodde o sen kom Kalle o vi åkte o hämtade min soffa i Tboda! :) Sen blev de o bära lite saker hos brorsan o upp med soffan. Sen kom Ica o Polly på besök med Trixie så de blev ett himla springande på lillskiten o jävlar va kul han hade! :D Sen så drog dom o jag och pappa byggde ihop soffan, fyyy fan va nice den är. Har kort på mobilen men har ingen kabel här nere, haha!

Nu sitter jag här och är förbannad över saker som hände tidigare idag, att vissa personers ilska över mig måste gå ut över andra är så jävla falskt, patetiskt och löjligt. Jag har fan inte gjort dig nåt, du är ju för fan ihop med personen som var min bästa vän i 20 år o så hoppar du på andra, så jävla fegt. Har du nåt osagt om mig kan du la för fan säga de till mig istället? Så svårt är de inte, jag kan ta lite skit, de e inte så svårt när de kommer från ensån liten människa på jorden som du . Fega fan!

Ne nu ska jag sluta o avreagera mig i bloggen, lär få en massa skit för detta men de e de fanimej värt! Suck på människorna i mitt förflutna, jag saknar er inte alls. Ni har fått mig att inse att jag förtjänar bättre vänner ;)

Imorgon är de flytt o jag borde sova nu för jag ska upp tidigt o greja sen ska jag jobba 12,00-19,30 o sen blir de lite sistapyssel och matlagning innan jag sover första natten i min lägenhet :)

// Fia - 1 dag kvar!!


Kommentarer
Postat av: en Vän

vem fan e de som har gjort dej något?

tänk efter

de e ju du som har gjort mig något !



en besviken vän

2009-01-31 @ 00:26:59
Postat av: Amanda

Vetnog vem du pratar om, men du kan ju höra av dig om du vill prata..

2009-02-13 @ 10:55:28
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0