ÄNTLIGEN INTERNET!

Äntligen, efter mer än 3 månader utan internet hemma så har jag de nu äntligen. Så fucking jävla skönt. Men nu har jag de och nu kommer jag uppdatera med mycket bilder på min lille prins och massa fakta såklart. Är ledig from onsdag och 10 dagar framåt så de ska bli skönt ;)

Förra veckan bestod av jobb och jobb, hela helgen också som vanligt. Idag har jag vart ledig o vart i stan en sista gång nu på ett tag, nu vet man inte när man kan åka dit in o köpa grejer till lägeneheten nästa gång. Blev iaf en del handlat, TVfäste till tvn, hylla till hallen, mopphinkar nu när lillkillen kommer kissa inne o så blev de ett par nya skor, ett äpple o päron i brons från jobbet o så en tröja från Gina :) bra dag o shoppa på men blåste som fan.

Längtar såklart tills på onsdag då de blir o åka ner o hämta min lille prins. Han e så söt, men Malin tycker att han ser ut o ha Adolf H mustash, jag tycker bara att han e underbart söt. Har förberett o gjort mitt rum hundsäkert, tagit bort heltäckningsmattan, tagit bort benen på sängen, tagit bort GH world tour och hemmabiosystemet. De får komma upp när vi flyttat.

Längtar massor till flytten också såklart, de ska bli riktigt roligt att inte bo hemma längre fast nu har vi ju internet o  de e ju en början :) Ne men de kommer  bli fint i lägenheten, kommer stortrivas, ska beställa soffan imorgon, hoppas såklart att den kommer så fort som möjligt. Har allt annat nästan, har inte så superbra köksmöbler men ska få några av mamma o pappa som dom haft förut , de duger tills lönen blir mer ;)

Ne nu ska jag pysa o sova, upp imorgon o fira mormor innan jag börjar jobbet vid 1.

// Fia - underbart med internet!

(Tyson får en puss av sin mamma)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lille gudson ;) Tyson A S Blomkvist :P

2009-01-12 @ 23:03:11
Postat av: Malin

Min lille gudson ;) Tyson A S blomkvist =p

2009-01-12 @ 23:04:20
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Emma

åååh va söt han är :D Vad står A S för?

2009-01-13 @ 10:39:11
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0