År 2009

Visst började året med begravning efter andra dagen, den var jobbig men jag vet att han har de bra där uppe min underbara morbror. Om du visste hur mycket du är saknad. Så underbar fin begravning o mycket folk som hedrade honom. R.I.P morbror Stefan. <3

Men de finns många glada nyheter också. På onsdag så åker jag och hämtar min lilla chihuahua hane Tyson i Emmaboda. Han är nog de sötaste jag sett och jag ska verkligen lägga all min energi på mannen i mitt liv :)

 

Sen så första helgen i Feb. blir de flytt för mig o Tyson
. Från mitt rum hos mamma o pappa på 30 kvm till våran egna lägenhet på 120kvm. Så då får han lite o springa på sötnosen och jag blir nöjd för då får jag bo där jag velat bo från början. Nu är bara soffkriget igång, vem som ska ha soffan av mig och min bror. Jag har iaf hittat en ny soffa:




Den fast i svart tyg. Ingen billig historia men jag vill ha den. Skulle passa perfa i min lägenhet. Eller vad tycker du Emma, Min "soon to be partner in crime"??

Ne men de e väl de som händer nu. Jobb hela helgen, har bytt lite pass så jag är ledig hela första veckan med min lilla bebis. ÅÅÅ vad jag längtar tills onsdag!

Nu ska jag pysa hemåt o börja göra hundvänligt och packa ner saker som inte behövs mera ;)

// Fia - Fia och Tyson, Tyson o Fia. De klingar bra ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

AAAH det ser superbra ut! Tyson är gullig som få, soffan är uuuursnygg! Den ser jag mig i, tittandes på film :D

2009-01-09 @ 09:29:55
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: LWE

Hejsan, jag tänkte bara tipsa om ett jätte bra forum för oss Chihuahua älskare/ägare.

Jag har lärt mig sjukt mycket bra saker på den sidan som jag hade användning för när jag äntligen fick ta hem min lilla Romeo innan jul.



www.chiforum.se

Bli medlem där, du kommer itne att ångra dig.

Alla ställer upp och man kan fråga om allt.



Mvh Li

2009-01-09 @ 12:21:55
Postat av: Mitsukai

Vilken charmig kille =)

Nästan lika söt som min Bianca ju!



och håller med om tipset ang. chihuahuaforum. Det är jättebra där!



MVH / Anna och Bianca

2009-01-10 @ 16:45:16
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Evelina

lycka till med vovvsen, jag ska ha min flicka! ska åka till henne idag o titta på henne o hela hundfamiljen! wihoo

2009-01-12 @ 13:17:37
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: A

gud vad söt vovven är !! awwwii...

2009-02-07 @ 21:50:10
URL: http://twilightloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0