Första natten och dagen.

Inatt gick de bra. Tyson låg o sov på mig hela natten. Jag har bestämt att han ska få sova i sängen hos mig, han ska bli min lilla prins, riktigt bortskämd ska han bli också ;)  Han sov iaf tom kl 4 sen så va han uppe o kissade, bajsade, åt och busade sen sov vi tills 8.

Så hela dagen idag har vi busat, Svea va här o hälsade på , sen Emma o sen kom Kalle en sväng o så va vi uppe på tappen en sväng o sa hej till Svea, o så kom Ica också o sen va brorsan här på kvällen o han va omtyckt hos Tyson iaf.

Han har iaf blivit lite socialare, han fick vara ensam med mamma imorses när jag duschade o då pep han men han sprang som en liten buse på golvet uppe i köket förut så de kommer bli bättre men de tar sin lilla tid innan han vänjer sig.

Nu ska man nog ta o gå ner, e uppe i vardagsrummet o försöka sova lite, vart en lång dag!

// Fia - min lilla Tyson, mattes bebis!


(Han sover gott på min axel sötnosen)

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

De är som små korvar när de är små =)

Urgulliga lixom!

2009-01-16 @ 01:30:06
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Sara

Han är den sötaste! Lilla Prinsen! Visst är det det bästa man kan göra att skaffa hund? :D Dom ger en sååå mycket kärlek och glädje!

Skönt att det gått bra med Tyson där i början, toppenkul! VI MÅSTE SES SNART MED HUNDARNA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0