Idag..

kom de tre första böckerna i Twilight serien, den första "om jag kunde drömma" ligger här på nattduksbordet o väntar på mig, borde sova egentligen men jag vill nog läsa liiiite innan jag lägger mig.

Johanna va här för en stund sen o som vanligt glömde hon saker, haha, en påse med en mixer samt drinkmått i . Fy på dig Johanna din lilla slarver :D

Idag har jag spenderat hela dagen uppe i lägenheten, grejat o haft mig. Tyson har vart efter mig som en liten svans o de sista innan vi gick ner till huset så pep han bara och ville bara sova men sen när vi kom ner till hsuet sprang han som en idiot. Han är väl lite nervös när det är tusen miljoner lådor överallt och det är allmänt rörigt. Men de ska bli bättre snart. Han fyller dessutom 10 veckor idag, alltså 2 veckor sen jag hämtade honom, min lilla pojk!

Imorgon så har jag haft mitt körkort i 2 år, dvs min prövotid går ut imorgon, de e LYCKA! Jag menar, har ju bara kraschat 2 bilar, haft en havererad växellåda, de e inte så mkt ;)

På fredag blir de flytt, jobbar 12-19,30 men allt är ju redan uppe förutom lampor, sängen och nattduksborden o självklart datorn och mina kuddar o täcken, de bär jag upp på fredagkväll. Får bli en lugn fredagkväll, jobbar hela lördag och hela söndagen. På lördag kommer min "lillasyster" Sara till mig och vi ska ha en liten myskväll med skräckfilmer(sååå mysigt ;) ) och god mat.

Ne men imorgon blir de en lång dag, upp o till mariestad med mamma, sen Skövde och sjukhuset med Malin, sen blir de Töreboda o hämta soffan och sen blir de att bära ner brorsans alla saker. Suck. Lär väl inte ske nåt där annars, Han ska vara ute på fredag när jag kommer hem :P

ne men nu ska jag nog läsa . Natti!

// Fia - 2 år med mitt underbara körkort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0