Lördag.

Är uppe i vardagsrummet nu o sitter på Macen, gillar inte den datorn, min e bättre :) Har Tyson här bredvid mig, han sover i sitt hus, han sover hela tiden den lille skiten, är vaken en liten sväng o busar sen så sover han igen, fick sova till 8 imorses iaf :) Nu klóllar jag på The Hills på MTV, de e bra men ser bara på de nån gpng ibland så de e svårt o hänga med !

Igår så hade jag besök på dagen av Ica o Trixie sen kom Malin o sen gick Ica o brorsan kom ner o vi diskuterade våra flyttplaner, kanske ska få ta över hans projektor så får han ta min tv, de e ju alltid bättre med 105" än 42" såklart ;) sen kom Emma, Jenny o Jennys kille o vi kollade på en film. Sen kom Ica o Polly o de blev tacos o sen spelade vi "Med andra ord".

Idag har jag bara grejat med Tyson o sen har jag grejat nere i källarn, allt som ska flyttas upp till lägenheten står nu utplcokat så d e bara att plocka upp de, hade tänkt o göra de idag men nu e de mörkt o ingen som kan hjälpa mig.

Imorgon blir de jobb 10,45-15.00 med dubbelt OB, fick hoppa in för Hanna, alltid bra med pengar, de finns ju en hel del saker o köpa till lägenheten så då måste man passa på, även om de blev 2 inhopp förra veckan :P

Nu är The Hills slut o nu blir de matlagning, hungrig. Fan va man känner sig slö när man nte riktigt kan göra vad man vill . Men imorgon ska vi iaf upp till Töreboda efter jag slutat jobbet o presentera lilleman för släkten :)

// Fia - tråkig, lång och inte så rolig lördag...

Kommentarer
Postat av: Amanda

japp, det har vi varit=)

Ja tiden går jätte fort.. Kram

2009-01-18 @ 18:01:01
URL: http://dreaams.blogg.se/
Postat av: Evelina

du är utmanad i min blogg :-)

Regler:

1.Länka till den som taggat dig

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

2009-01-18 @ 22:08:10
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0