Onsdag.

Har precis kikat på film, "Systrar i jeans 2 - andra sommaren" den va väl okej . Kul att "Serena" från Gossip girl, "Betty" från Ugly Betty och "Rory" från Gilmore Girls, den 4dje tjej Amber Tamblyn har varit med i serien "mellan himmel och jord" har nog bara sett de 1 gång eller nåt men sjukt, alla är 4 st unga och framgångsrika skådespelare.

Igår jobbade man, shit va ovan man var, trött efter några timmar bara. Nu är jag ledig 3 dagar sen är de jobb hela helgen, måndag, tisdag och fredag nästa vecka. Denna veckan är bra, lön om två dagar, de gillar jag, ska betala hyran direkt, fick dessutom en riktig saftig mobilräkning som måste betalas också, sen är de soffan som måste betalas men ingenting på bilen denna månaden iaf, de e skönt ;)

Tyson ligger här bredvid mig, han sover i sitt lilla hus. Han är verkligen jättesöt men han vill verkligen inte vara ensam. Försöker få honom o vara på golvet när man grejar men han bara piper, det är jobbigt och höra honom så då tar man upp honom o bär på honom istället. O att vara ute går inte alls, han gillar inte sitt halsband eller koppel, får helt enkelt tvinga honom men de e jobbigt att behöva göra de också :S

Ne nu ska jag kolla lite mer på tv, att jag inte fått liggsår av alla timmar jag spenderar i sängen e helt otroligt.

Ska ner till vårdcentralen vid halv 4, idag ska dom kolla mitt hjärta, ta blodprover, EKG mm. Tycker bara att de e sjukt att de måste ske ett dödsfall för att läkarna äntligen ska reagera att de kanske är något genetiskt. Som de känns nu så kommer jag inte bli äldre än 40 år, mamma var 42 när hon fick sin hjärtinfarkt o fick byta hjärtklaff och min morbror hann bara bli 41 år gammal innan han försvann, idag är det 1 månad och 10 dagar sen och allt känns fortfarande overkligt. Jag saknar honom, men sen han försvann har jag spenderat mer tid i Töreboda e vad jag gjort de senaste åren och det känns skönt på ett sätt.

Nee nu kom mamma o vi ska strax gå ner till VC måste bara ringa Agria först!

// Fia - Gotta be somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0