HAHAHAHAHA!

Sa jag inte att någon skulle bli sur? Jodå jag fick en kommentar som löd:
vem fan e de som har gjort dej något? tänk efter de e ju du som har gjort mig något ! en besviken vän

SVAR TILL BESVIKEN VÄN:
För de första, vi VAR vänner, vi är inte de längre för det beslutade vi att vi inte skulle vara pga en hel del saker. Du va själv med och bestämde att vi inte skulle umgås och umgås man inte så är man inte vänner. OKEJ?

O vad har jag gjort dig? Absolut ingenting, jag låter dig vara. Jag hänger inte upp mig på saker du gör. Men när min kompis ringer mig och säger att din pojkvän inte vill ha något med honom o göra längre pga mig så måste jag väl för fan få avreagera mig. Jag är så jävla trött på att allt ska vara mitt fel och att jag gör si och så. Jag har ALDRIG sagt att nyår var för min skull. Dom firade nyår hemma för deras hundvalp, du vet dom har faktiskt en sån fast det visste dom inte när dom tackade ja att fira nyår med er. O att jag skulle styra över dom är ju löjligt. Ne just de, jag ringde P&I och sa att imorgon kl 12 ska dom vara hos mig. O att dom idag ska spendera hela dagen hemma och nästa vecka ska dom göra si och så med mig. No thanks, jag styr inte över nån. Jag styr över mig själv och Tyson och inga andra ;)

O nu behöver ni ju inte bli sura på P&I för de e jag som skriver va fan jag tycker och tänker o inte dom. Fast de e väl lätt o försöka ge sig på folk fast man inte lyckas ;) Bra försök vännen !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår så flyttade man då. Jobbade till kl halv 8, sen hem och grejade, hämtade sängen, soffbordet och lite småbös. De gick fort när man hade 7 starka karlar som hjälpte te, tack killar!! ;) Sen så kom Malin och jag gjorde mat, mamma o pappa hjälpte och röja undan så nu är allt nästan klart, sov första natten i natt o fy fan va skönt de kändes o äntligen bo själv igen. Fast även om jag inte va själv ;)  Hade ju Malin och Tyson hos mig såklart :D 

Så ikväll kommer Sara till mig och de ska bli nice. Skönt med en lugn kväll att inte göra nåt speciellt på, kika på min 88" och bara äta gott med lillasyster och Tyson!

Ne nu ska jag jobba lite, riktigt slö idag men de e de värt, min underbara lägenhet. Jag förstår att ni andra e avis för de hade jag också vart om ni bodde själva i en 4a på 120 kvm, med egen trädgård, nytt kök och toalett samt en 88"are att glo på och en ny soffa ;)

// Fia - simply the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0