Syndad.

jag skulle inte köpa nåt till mig själv denna månaden utan bara lägga pengar på lägenheten syndade redan första lönedagen, köpte de tre första böckerna i "Twilight" serien, så när dom kommer nästa vecka så kommer jag sträckläsa, dumt eftersom jag har jobb att sköta. Jobbar mån,tis,fre,lör o sön nästa vecka o så flyttning på de hela.

Ja igår höll jag på i lägenheten på dagen, jag och Tyson, sen kom Emma o hon hjälpte till en hel del(tack för hjälpen gumman). Plockade ner brorsans saker i köket o upp med mina, sen så tog vi ner lite saker i vardagsrummet osv.

Idag så gick jag upp och grejade mer i lägenheten, så nu är alla brorsans kläder ur garderoben och nerpackade och alla mina kläder, eller de mesta iaf uppe i garderoben så nu är de inte så mkt kvar. Malin o Jessie va på besök en stund o hälsade på Tyson. Sen har jag jobbat några timmar på tappen så då har mamma haft lillen. Sen ikväll har jag kikat på lets dance, ätit räkmacka o slappat i soffan.

Imorgon blire jobb, 11,30-15,30 i stan, sådär kul men pengar :P sen blir de upp i lägenheten och greja lite, får se om mamma o pappa kan ta Tyson en sväng innan dom ska på bio för då kan jag ta upp resten av sakerna som står nere i mitt rum som bara väntar på att få flytta upp. Men inte så lätt o springa med lådor och backar mellan två hus när man har en liten hundvalp som vill ha uppmärksamhet hela tiden och som inte har varit ute än.

Ne men nu blir de nog o halvkika på tvn, inget bra just nu, synd så de blir nog att man somnar ganska fort. Tyson ligger i mitt knä och sover så gott redan.

// Fia - natti natti, jobbhelg, suck :S

Kommentarer
Postat av: Emma

de var bara kul att greja :)

2009-01-24 @ 14:43:55
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: stephanie

Åh, vad söt han är!

2009-02-01 @ 20:09:01
URL: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0