Twilight.

Någon som sett filmen Twilight? Den är helt underbar och jag tänkte ta och kolla klart på den sista timmen av den, jag och Malin kollade på den i fredags o hann bara med halva så nu blir de 1 timme med en av världens bästa filmer. Har verkligen fallit för den filmen och jag skulle gärna vilja läsa böckerna men vad jag fattat så finns dom bara på engelska??



Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman: Om jag kunde drömma.
Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Jag säger bara till er som inte sett den, KOLLA PÅ DEN!!

Så nu ska jag och Tyson mysa lite, äta godis, dricka ramlösa granatäpple o kolla på en underbar kärlekshistoria!

Juste, min soffa har kommit förresten, beställde den i tisdags och den kom redan i torsdags. Inte dåligt ;) Så nu är de bara 12 dagar kvar sen så flyttar jag och Tyson o så kanske Emma snart också :)

Ne nu blir de Twilight för hela slanten.

// Fia - Twilight :D

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha ja nu gäller de att hålla ordning på sig själv.. inteva där varje dag ;)

2009-01-19 @ 16:43:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: michael

den filmen va ingen höjdare för mig :)

2009-01-19 @ 19:02:12
URL: http://misjaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag tänkte se på den nu med ^^ Vi får kika på den o gulla på varsitthåll ;P puss på skinkan

2009-01-19 @ 20:19:58
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: ..

böckerna finns på svenska också...

har läst dom och dom är toppen.

enligt mig så tycker jag faktiskt att böckerna är bättre än filmen =)

2009-01-20 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0