Tyson har anlänt..

till storstaden Timmersdala. Han är verkligen jättesöt. Just nu sitter vi i sängen, han ligger bredvid mig o tuggar på en tandborste som är ett tuggben som är bra för tänderna.

Va nere i Emmaboda runt 1 tiden som bestämt o fick möta mamman, 2 andra äldre chihuahor o min Tyson o hans 3 syskon. De va full rulle.

Vägen hem gick bra,han sov nästan hela vägen o visst va han lite rädd när man kom hem men han anspassade sig bra iaf o nu jhar han ätit, kissat, bajsat o sovit o nu som sagt busar han men han börjar bli trött, de märks :) så kanske blir lite sömn i natt om jag har tur, vet om jag kommer somna utan kommer bara lyssna på hur han andas, han kommer bli en riktig sänghund ;)

nu ska jag kolla på NCIS o kanske försöka somna en stund !



// Fia - min lilla prins

Kommentarer
Postat av: Malin

Han e såååå sååå söt!

2009-01-14 @ 23:28:48
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: dena

sv: tack sååå mkt!



så söt hund:)

2009-01-16 @ 15:11:59
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0