Utmanad.

Jag som aldrig brukar ta sånt på allvar får väl göra detta för engång skull ;)

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1.
http://evielajna.blogspot.com/

2.
- Jag är en otrolig sucker för amerikanska fjantserier(Greek, One Tree hill, Gossip Girl mm) och fjantfilmer(HSM, Bring it on mm), bara älskar dom.
- Om jag vore tvungen o äta samma mat hela livet så skulle de vara : tacos och till de cola !
- Jag är riktigt mammig av mig, visst bråkar vi men min mamma kommer alltid komma först för mig. Klarar mig helt enkelt inte utan henne.
- Jag sover med ögonbindel och öronproppar på nätterna för jag är så mörkrädd ;)
- Jag ska söka floristutbildningen på Sötåsen i Töreboda till hösten för de verkar vara något för mig.
- Jag har läst alla Harry Potter böcker minst 5 gånger, tycker dom är så spännande och ibland önskade jag att jag var en häxa som gick på Hogwarts ;)
- Jag har ett svårt smsberoende men mitt nyårslöfte var att sluta smsa så mycket och det går ganska bra, blir bara 1500 i månaden nu när jag inte har min smspolare att skicka en massa med längre. :(

3.
Malin - sevmek.blogg.se
Emma - lindgrenemma.blogg.se
Amanda - dreaams.blogg.se
Jenny - lillajennyc.blogg.se
Johanna - frodelius.blogg.se
Sara - rizzy.blogg.se


Känner ju bara 6st som står mig nära med blogg och Johanna använder inte ens sin ;) De får räcka med dom helt enkelt :)

Idag har jag jobbat några timmar o så har jag vart i Töreboda med mamma,pappa och Tyson, var uppe hos mormor o morfar o där var Julia, Joni och Imma. Tyson va jätteglad o han sprang omkring och va inte alls rädd utan va en riktig tuffing, är så stolt över honom. Nu ligger han bredvid mig i sitt hus o sover. Han är så himla söt!

Ne ska nog lägga in lite kort på facebook, halvkolla klar på National treasure och sen sova.

// Fia - saknar min smspolare, vart tog våran vänskap vägen??

Kommentarer
Postat av: Emma

bitch..

2009-01-19 @ 10:07:01
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0