Fredag

De har precis börjat åska. De pratade om oväder och nu kom det väl då. Men skönt med lite regn o så i denna värmen. Olidligt varmt tycker jag.

Veckan som har gått har vart bra.
Jobbat förmiddag mån-tors, jobbigt att gå upp på morgonen men skönt o sluta tidigt. Igår hade jag besök av Z och N. Z o J har en blivande barnvakt i mig, N tycker om mig som tur e :) O jag tycker om henne, hon e ju så underbart söt och snäll :)

Idag jobbar jag eftermiddag.
Väldigt konstigt o jobba så men kunde sova ändå till 10 idag, eller klockan ringde 9.15 men jag och Ty låg och drog oss till kl 10 ;) Sen har vi bara kikat på "The secret life of the american teenager". Riktigt bra serie, tycker om den jättemkt.

Ikväll blir de Skövde och slappkväll med I, P, H och S. Mamma har med sig Ty till Töreboda, pappa o M skulle dit o kolla på Rydell och Quick. Så vi ska äta något gott och kolla på film :) Vi alla 4 tjejer(+P) har inte haft en myskväll på huuuur länge som helst efter H har bott i Linköping de senaste 2 åren ^^

Imorgon jobbar jag 8.30-14.00 Sen åker jag med min mamma,pappa och bror till  Göteborg på kalas. Min kusin Katrin fyller 40 år så de måste man fira. Men de ska bli kul och jag får garanterat ära att köra hem sen eftersom jag jobbar på söndagen och inte kan vara bakis, ovanligt :P

Nej nu ska jag göra rent rullgrillen och räkna de sista kassorna innan stängning. Ha en trevlig fredag!

// Fia - the secret life of the american teenager



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja, vi får helt enkelt se! Ska se om jag kan fixa tatueringen nu i veckan, iaf hoppas jag det så att jag kan få det gjort =D

Annars är detju inte långt kvar till v29 =P



Kram

2009-07-05 @ 15:26:15
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0