Nu har jag...

beställt en himmelsäng. Tyckte verkligen om sänggavlarna men jag fastnade totalt för min himmelsäng, tänk va mysigt med tyg på sidorna o så :)


Sen blir det en mörklila vägg, den väggen sängen ska stå emot. O där min garderober står nu, där ska världskartan sitta i svart :) O så ska jag köpa 2 sängbord nya från Ikea



Nu är de bara vilka lampor jag ska ha på sängborden. Har hittat några intressanta :)



De tre första är från ellos och den fjärde från ikea
Vilken är finast? Vilken tror ni passar in bäst med allt de svart som blir med sängborden och sängstommen. Men också hur de kommer passa till de mörklila som är bakom. Så va tror ni??

Förresten blir det den wallpapern under som ska få bli i gästrummet. FAN JAG VILL GÖRA OM NU!!!!!
 

Sen när brorsan flyttar till Tdala igen så vill han ha tillbaka sin projje så jag får tillbaka min 42" så då ska jag köpa en ny TVmöbel. Denna från ikea


Den högblanka från IKEA. Kostar 4150:- utan tvn ^^ Dyrt men sjukt snyggt :D

Ne idag har de åskat o regnat. Sjukt otäckt. Sen har jag vart i Skövde o träffat Z o J för en fika medans J va på arbetsinterjuv! Nu ska jag kika på "The secret life of the american teenager" o sen städa.

// Fia - vill göra om nu!

Kommentarer
Postat av: Z

Du träffa ju N också ;)

2009-07-01 @ 23:03:38
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Sara

Den tredje lampan från Ellos var sjukt snygg!

Jag hjäper dig o fixa ordning ;)

2009-07-02 @ 21:18:29
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillade den första från ellos :P

2009-07-04 @ 14:35:33
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0