Ångest

Jag ska som sagt göra om i mitt sovrum samt mitt gästrum till hösten och jag har redan börjat kika lite på hur jag vill ha det. Jag har ju pratat om att ha alla väggar i mitt sovrum vita och sedan måla ett stort träd i svart på den väggen jag ska ha sängen emot. Men nu har jag nog nästan ångrat mig.

Hittade en asbra sida Wallstyle.se där de fanns massor med roliga wallpapers som man kan ha på väggen. Så nu är jag lite sugen på att välja någon av dessa fina wallpapers . Så i mitt gästrum blir det nog 3 röda och 1 vit vägg och så någon av wallpapersna med hjärtan i rött som ska vara på den vita väggen


O i mitt sovrum blir de nog 3 vita väggar och en svart vägg, är dock sugen på lila men är rädd att jag ångrar mig om jag tar de :/ O så aningen världskartan i vitt eller blommorna i vitt på den svarta väggen.
:


Vilken av dessa tycker ni man ska ta? O  vilka färger på väggarna och wallpaperna? Kommentera gärna :)

Sen har jag också 3 olika sängstommar/gavlar som jag är intresserad av. Nu får Tyson faktiskt lära sig att han inte kan va i sängen jämt. De e snyggt med en sängstomme och jag vill ha de.



Den första är en himmelsängstomme i svart metall från Cellbes för 2495:-
Den andra är en sänggavel i svart metall från ellos för 999:-
Och den tredje är en sänggavel också i svart metall från Ikea för 699:-


Så vilken är finast? Har alltid vart sugen på en himmelsäng men tycker gavlarna e toksnygga också. Dock måste min wallpapers synas annars e de ingen idé att man skaffar en sån ^^ Stommen ska alltså vara i mitt sovrum :) Nå?? Vilken va finast?

Ne nu ska jag kika på "True blood" första avsnittet, har hört att de e bra så ska kika på de :) Håller på o ladda ner "The secret life of the american teenager" som gick på TV400 men som jag alltid missade ^^ Åskeväder i luften känns de som så jag stannar inne idag och väntar på att Johanna ska kolla ut till mig o spela GH :)

// Fia - inredning :D

Kommentarer
Postat av: Z

Jag tycker du ska ha gaveln i mitten, kartan och mellan hjärtana kan jag inte bestämma mig ;)



Men de blir nog jättebra ^^

2009-06-30 @ 15:37:30
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker också gaveln i mitten :P Sen i ditt run kartan och i gästrummet "hjärtat i cirkeln".



Ohh true blood!!!! Jag suktar efter s02e04 som visas i usa på söndag :p Ääääälskar denna serie!

2009-07-01 @ 17:50:51
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0