Dålig match.

0 jävla poäng mot Danmark. Pinsamt dåligt. De märktes att min älskling Anders fattades. Kan inte svenska fatta att Zlatan är en jävla sopa o att Mikael Nilsson är dansk? :O Skitmatch men mkt trevligt sällskap, va jag och 13 killar :O HAHA!

Jobbat hela dagen,segt, mkt roligare o ha Emma hos mig :) Sen har jag grejat lite på tappen o idag kollade jag äntligen på "Twilight" , sagt de så länge men aldrig gjort de !

Ska nog köpa mig en pool också,
är så jävla sugen på de, har hittat en som jag vill ha, sjuuukt stor, ska fan ut o mäta om den går plats. De måste den göra. Fy fan vilka fester de kommer bli i sommar då ^^

Nej nu ska jag ut med Tyson o mäta lite o sen hämta tvätten och sen nana. Fm mån,ons,fre och Em tis,tors denna veckan. Börjar alltså halv 8 imorgon :( SUCK!

// Fia - the climb


(Denna får de nog bli om den får plats)

Kommentarer
Postat av: Z

Ja de tkr jag verkligen att du ska köpa =)



Har du haft en bra helg nu då med jobb ;)



Själv har min helg vart skit. Fick reda på en sak jag verkligen inte ville.. vill inte ta de här där alla ser.. så nu mår man skit iaf.. tråkiga e att mamma vart med ute i stugan och hon har väl märkt att allt inte är som det ska.. men men..



Händer de nåt kul i veckan?

2009-06-08 @ 06:32:21
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0