Förlåt

för att jag e kass på att uppdatera. Förra veckan bara sprang iväg, fint väder också gjorde ju saken 10000 gånger bättre. I fredags va jag, Ica o Polly o grillade på Ekudden.
I lördags soooolade jag, jobbade en sväng o sen på kvällen va de crousing i Mariestad, ASKUL! Jag körde pappas pärla o vi va 8 pers på vägen in, jag o 7 pojkar/gubbar ^^ Drog om en ny Saab 9-3 med turbo. Va uppe i 195km/h med den gamle pärlan, amerikanska muskler you know ^^
Väl på crousingen blev de några varv sen drog vi till Skövde o käkade på Max o min bror storhandlade, PÅ MAX! HAHA! Sen tillbaka till Mstad o jag slocknade väääldigt sent.
Sen så jobbade jag igår o firade morsdag :)

Någon som sett New Moon teasertrailern? Sjukt bra o jag ser så vääääldigt mkt fram emot New Moon filmen. Tycker dom att böckerna e så himla mkt bättre men det är ju aldrig lätt o få med en hel bok i en film på 2 timmar ^^ MTV movie awards va i natt o "Twilight" och "Twilight skådespelarna" vann 6/7 kategorier de va nominerade i.




Här tar Rob och Kirsten emot priset för "Bästa kyss". Dom är så sjukt söta tillsammans, synd bara att de e på vita duken :)

Nej nu ska jag ta o gå hem och sen åka ner o handla lite, mitt kylskåp är ekande tomt. Sen blir de att kika på "Twilight" o "Brothers and sisters". Imorgon ska jag på kurs i Jönköping hela dagen :S

// Fia - 172 dagar kvar..
.

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

inga problem! ska se på det igen imorn faktiskt :D visst är de, de borde bli tillsammans (A)



passa på o ställ frågor i min blogg nu, frågestund! svarar på nästan allt! :) gäller fram till 19.00 ikväll :D

2009-06-03 @ 17:52:00
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Z

Sant.. visserligen har de inte spelat nåt direkt sen sist.. fast va ju inte hemma i helgen så svårt att veta om de spelade då eller ej..

o tomt är guld värd. Så som jag bodde hos mamma var perfekt :) Hyresrätt med källare och en liten tomt som man aldrig behövde klippa för de gjorde vaktmästaren :) Kan de bli bättre? Enda felet e att det är i mullsjö.. vill inte flytta dit helst och Johan vill väl det ännu mindre :p



Allt väl med dig? Saknar dina uppdateringar :p

2009-06-04 @ 15:04:48
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0