Fredag.

Fy fan vilket tråkigt väder det är. O jag är ledig tom måndag kl 14.00. Underbart att vara ledig men inte att de regnar. Stackars studenterna som har skitväder. Jag hade perfekt väder när jag tog studenten 2007, perfekt dag helt enkelt :)

Har precis laddat ner "Nick and Norah's infinite playlist" som jag har hört är en riktigt bra film. Perfekt när jag känner mig lite hängig. Haft ständig huvudvärk de senaste dagarna och hade lite feberfrossa igår och idag så dagen ska spenderas framför tvn utan o ens ha lite ångest över de. Ska försöka få ner någon mer bra film som jag kan kika på sen efter den ^^

Imorgon blir de att åka till husvagnen en sväng om vädret inte är allt för dåligt för då stannar jag hemma, ingen idé o sitta där o frysa i förtältet.

Nej nu blir de film och slappning ;D Är glad att jag inte är student idag!

// Fia - ledig i helgen och halvsjuk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0