Hej!

Va tycker ni om min nya design? Jag har ju turen och ha en sån superbegåvad "lillasyster" som Sara
Thank´s honey, den är perfekt!

Torsdag är det idag och veckan har flygit fram. Jobbade fm måndag och sedan tillbringade hela dagen i trädgården samtidigt som jag såg hur min underbara pool fylldes med en masa vatten. Totalt med söndagen och måndagens fyllning tog de 11 timmar totalt.

Så den tar upp 1/6 del av min trädgård typ men det är det värt. Imorgon blir de o inviga den för då är det tillräckligt med värme och PH och klorhalten är bra!

Tisdagen solade jag på fm och jobbade em. La mig vid halv 10 o sen gick jag upp kl 2. Åkte ner vid halv 3 till Landvetter för o hämta min kusin o hennes resesällskap.

Så igår sov jag mellan 7-11 o sen åkte jag och jobbade i stan för första gången på 5 veckor eller något. De va varmt som en jävla bastu inne i butiken och det är tråkigt o jobba em där för man missar hela dagen :( På rasten fick jag känn i min shoppingtarm så jag gick o handlade en massa saker så blev 1500:- fattigare bara på 30 min :O Inte bra för mig o jobba i stan ^^

Just nu jobbar jag bara 3 timmar på Tappen och sen är jag ledig mellan 10-13 sen börjar jag kl 13 i stan. Jobbar där idag igen :( Tycker tiden går så sakta när jag jobbar där, de e tråkigt, jag vill ju att tiden ska gå fort så jag får gå hem ^^ Nej men nu kanske jag ska greja lite innan mamma kommer o byter av mig.

// Fia - poolparty tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut ingen fara, ett nöje förstår du :-)

2009-07-02 @ 21:19:54
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0