Jag är..

så himla kass på o uppdatera. Men igår landade "The sims 3" i min brevlåda så nu har jag efter jobbet spelat så nu ser jag fyrkanter :O HAHAHA!

I tisdags så va jag och Emma, som för övrigt är vårat senaste tillskott på tappen i Jönköping på kurs. Sjuuukt segt för mig som redan kunde allt, men eftermiddagsfikat va bra iaf, eller hur Emma? ;)

Igår så jobbade jag eftermiddag o på förmiddagen så formaterade jag om datorn o installerade Sims! Jobbade 14-19.15. Emma kom kl 15 så då va de lite roligare. Hon e jätteduktig så de känns bra att jag rekommenderade henne!

Åå måndag v25 kommer QSTAR och börjar göra iordning för byte av diverse pumpar, kassor, skyltar mm. Så just nu är de lite rörigt på jobbet eftersom vi måste fixa ny avtal med kassor, banken, leverantörer osv men min pappa sköter sig bra så om 2 veckor idag så jobbar jag inte på Hydro utan på QSTAR ;)

Nej nu ska jag ta med min lilla klump ut, han susar så gott bredvid mig nu. Vi ska gå en vända, digga lite musik också undertiden o sen så ska vi städa, tvätta o baka o sen börjar reprisen av MTV Movie Awards kl 19,05 o jag vill se de ;)

O jag loooooovar att jag ska bli bättre på att uppdatera men de händer inte så mkt i mitt liv så de finns inte så mkt o skriva helt enkelt ;)

// Fia - THE SIMS 3

Kommentarer
Postat av: Emma

du jag mådde illa av fikan så mätt va jag. Men citron och hallon tema, LOVE!

2009-06-04 @ 20:36:33
Postat av: Z

Du får göra så de händer saker du kan skriva om då ^^ Även de lilla är någonting ;)



Hemskt va du är huslig av dig :) Du får gärna komma hit och baka me för jag tycker det är sååå tråkigt.. enda som e kul e smulpajer :p



Jodå me mig e de bara bra.. trött bara för vaknat en gång i timmen inatt för Nora hostar så. Sen är det städning på gång här för mamma kommer o ska va här hela helgen fast vi åker ut till stugan ikväll :) Händer hos dig i helgen?

2009-06-05 @ 11:10:15
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0