Lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Japp
Sova Ja
Skada dig själv med flit: Ja
Ta mediciner du inte borde ta: Räknas hostmedicin? ;)
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: De gör jag typ jämt
Drömma sexdrömmar: Inte så ofta
Klä dig i svart: Nästan varje dag
Gå till kyrkan: Verkligen INTE
Gå i skolan: Nej men ska nog börja plugga på distans snart
Röka: Nej
Ljuga: Vita lögner
Hata folk: Nja, ibland
Lita på folk: Nja inte så ofta längre

VEM:
Saknar du: Min morbror
Vill du döda: I tanken skulle jag vilja döda väldigt många hemska och elaka personer världen över
Rörde dig sist: Tyson
Vill du slå: Alla pedofiler
Pussade dig sist: Tyson <3
Vill du kittla: Ica, hon e så kittlig ;D
Kramade du sist: Kommer jag inte ihåg
Vill du prata med: Någon trevlig
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som: Mig själv fast 20 kg mindre fett på kroppen
Sårade dig sist: Pappa
Vill du bli galet full med: Ica
Gjorde dig riktigt glad senast: Tyson
Fick du sms från senast: Zenita

HAR DU:
För många vänner: Nej
Flickvän/pojkvän: Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ibland kanske
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nja de tror jag inte
Någon skada: Uttänjt ledband i foten
Färgat håret: Ja massor av gånger
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen, men dom är igenväxta
Egen dator: Yes
Bra självförtroende: Nja inte så
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag, har inte träffat Tyson än idag så ;)
Bjudit ut någon: Njaa
Varit kär: Jopp
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Tror inte de
Stulit någonting: Räknas godis på tappen? ;)
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: När jag va mindre
Gjort något olagligt: Kör för fort och laddat ner musik o filmer ^^

HUR:
Svarar du i telefonen: Hej de e Sofia eller Hej om jag vet vem det är som ringer
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn eller läser
Mycket pengar har du: Klarar mig väldigt bra på det jag tjänar och det jag sparat
Tjänar du pengar: O ja!
Ofta bäddar du sängen: Nja nästan aldrig
Ofta diskar du: Aldrig har ju diskmaskin
Ofta städar du: Nej tyvärr, borde göra de oftare
Många stör du dig på: De finns en hel del
Ofta träffar du din familj: Varje dag förutom min bror som jag träffar 3-4 gånger i veckan

TROR DU:
Att du kommer bli något: Hoppas på de :)
På rymdvarelser: Ja
Att folk tycker om dig: Vissa gör nog de och vissa inte
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Ja men inte som människor A
tt du kommer leva länge: Nej

VÄLJ:
Katt eller hund (Kan inte välja)
Vit eller svart
Varmt eller kallt
Vatten eller land
Sex eller kyssar
Telefon eller internet (Kan inte välja)
Musik eller tystnad
Bok eller film (Kan inte välja)
Leva eller dö

-----------------------------------------------------------------------


Har ätit en jättebra frukost och jag är jättemätt även efter 1 1/2 timme. Brukar bli hungrig direkt efter jag ätit frukost men inte idag :) Sen blir de ett mellanmål med frukt och sedan lunch som består av kycklingwraps och till middag blir det fisksoppa :) Gott va?

Ne nu ska jag jobba vidare. Förmiddagsjobb är inget för mig, blir så seg :(

// Fia - ALLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0