Lugn midsommar

Midsommardagen, jobbar mellan 9.30-15.15 idag. Är lite seg men inte är jag bakis för jag var nykter igår ;)

Spenderade min midsommarafton på jobbet, 8.30-15.15. Regnade fan hela dagen nästan igår och jag va glad över att jag stod i en varm butik o softade :) Sen på eftermiddagen/kvällen så åkte jag till Ica o Polly där de blev mat, film o spel. Skitmysig kväll o lätt den bästa midsommar jag haft på läänge :P Kommer iofs inte ens ihåg va jag gjort på midsommar de senaste åren men denna midsommar va perfekt, slapp, precis som jag behövde efter tuffa veckor på jobbet!

Nya kassan e inne. O den har ju funkat bra, jävligt svår ibland men idag, just idag så krånglar den. Går inte o köra bankkort i butiken. Tur att vi har en bankterminal bredvid som vi kan använda om de krisar. O sen gick de inte o få kvitto på bensinautomaten(nu när vi e automatstation ska de ju egentligen inte behövas göra något åt de) o då cpade de o sen gick de inte o tanka alls, rena krisen här ett tag. Som tur va kom min kusin hit o hjälpte mig med detta eftersom jag hade kunder.

Annars funkar automatstaionen bra, man får visa folk(oftast äldre) hur de funkar o dom inser faktiskt att det är väldigt smidigt. Dock är dom lite griniga för de ej går att betala o tanka med kontanter men vi har ett kort som de kan tanka på och betala oss i butiken, så vi har löst de relativt smart iaf ^^ Vi har dessutom samma bensinpris som JET i båda Mstad och Skövde. De ni, Hydros bensin ligger nu på 13.29 o QSTAR ligger på 12.94. Ganska stor skillnad. Jag gillar QSTAR skarpt.

Vid invigningen av vår nya automatstaion ska vi även ha ett "jippo" där alla kunder i bygden som vill bli av med sitt Hydro kort kan få komma hit o så klipper vi de ihop o så ska vi bjuda ut SLA och sen ska vi skicka alla sönderklippta kort till Hydro. Dom ska minsann få se att de inte bara går o stänga ner stationer överallt, folk är beroende av bensin och diesel här i vårat lilla samhälle!

Nej nu ska jag äta klart, sjukt stressig dag. Tur att jag stänger snart!

// Fia - QSTAR i mitt hjäääärtttaaa <3


(dock ej vår station, våran e ju inte klar än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0