Om några timmar..

så börjar de . Jag ska ta tag i mitt liv. Skärpning nul. Har skrivit de så många gånger tidigare men fan jag vill ju inte förlora, jag och Sara ska se vem av oss som kan gå ner mest tom den 12 Augusti, då åker vi till Sthlm en weekend o den som förlorar får bjuda den andra på middag där uppe ^^ Så då kan man ju inte bara förlora :P

Ne men måste ta tag i detta nu. Är missnöjd med min vikt o mitt utseende. Så har satt upp en liten stege som är som en belöningsstege så med detta får jag belöna mig med för varje femte kilo jag går ner:

5 kg - ipod
10 kg - tandblekning
15 kg - tatuering
20 kg - minidator
25 kg - säng


Detta ska jag alltså inte köpa eller göra förrän jag gått ner de antal kilon som behövs ^^

Så imorgon får de nog bli lite slappt för jag måste in o handla o se va jag behöver för o få detta o funka. Ska faktiskt köpa "ALLI" . Ett bantningspiller som jag faktiskt tror funkar eftersom de säljs på apoteket. Samtidigt ska jag gå på en fettsnål diet utan dricka och godis. Kommer alltså vara ett cpmonster hela sommaren ^^ Sen blir de dagliga långa promenader och så ska jag simma i min stora pool :)

Nej nu ska jag strax åka till Lidköping o hämta min kusin o hans sambo, dom har vart o kikat på AC/DC i Gbg. Upp imorgon(idag) vid halv 7. Jobbar fm mån,ons o fre denna veckan, jobbigt :(

// Fia - är detta starten?

Kommentarer
Postat av: Z

Oj e den så stor alltså så att de går att simma i den? jag måste också ta tag i min vikt.. gick ju upp 10 kilo efter Nora... o de e inget kul..



Men de e så tråkigt att gå ut o gå själv o alla jobbar eller sover så man kan inte ringa nån heller :(

2009-06-22 @ 08:52:09
URL: http://znutte.blogg.se/
Postat av: Emma

jag håller dig från godiset på tap :D

2009-06-22 @ 15:43:24
Postat av: Malin

Kämpa på nu så ska du se att de går finnemang =)

2009-06-23 @ 12:23:05
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Sara

Man ser visst hur många kommentarer du har fått, eller vad menade du ?

2009-06-23 @ 16:25:32
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0