Rörigt

Haft en kanonskön helg och har knappt gjort något alls. Har känt mig lite hängig så de kan bero på de, man gör liksom ingenting då. I fredags så spenderade jag dagen i soffan efter jobbet. Kikade på "Nick And Norahs infinite playlist", underbart bra film. Kolla in den!!

Sen blev de lite "Sex and the city" avsnitt, säsong 2 och sen tröttnade jag på min soffa så jag lämnade Tyson hos mamma och pappa o for till Säter och Ica o Polly för lite mat, Talangfinal och godis. Mina fredagskvällar spenderar jag gärna med dom, dom e verkligen för härliga dom två människorna. En av de roligare händelserna i denna nedåtgång..

Lördagen va jag i husvagnen och bara slappade. Igår va jag i Jönköping på Ikea och i Forserum och hämtade min pool. Den e kanonstor. Ska sätta igång o greja med den imorgon eller på onsdag. Ska fixa kloreringen imorgon tänkte jag mig.

Kollade på nya serien "Privileged". Skitbra verkligen. :) Laddade ner hela säsongen i natt så har kikat på 4 avsnitt nu på förmiddagen innan jobbet, hade ingen vidare lust o göra något.

Ikväll blir de lugnt. Ska kika på "Privileged" avsnitt o äta något o mysa med Tyson, kanske tom hinna med o kika på "He´s not that into you" eller " En shopaholics bekännelser". Imorgon e de fm på jobbet o sen ska jag ner en sväng till GÖTEBORG och Landvetter. Min kusin o några till ska på semester till Bulgarien och eftersom jag är världens snällaste kusin så skjutsar jag ner dom och hämtar dom nästa onsdagsmorgon kl 4(!!!).

Back to work. Jävla rörigt är det här nu mitt i allt byte av bensinbolag. Har dock inte börjar ordentligt än men imorgon stängs bensinen av och på onsdag kommer nya kassan, jag lääängtar!

// Fia - Jag vill också åka utomlands, inte bara åka till Landvetter hela tiden o inte resa iväg :(

Kommentarer
Postat av: Sara

FiA, det är as svårt att läsa din text mot din bakgrun ! =(



Idag har jag teori prov (!!) får se hur det går så kanske jag kommer förbi lite på onsdag! Vill kika kläder ju! =D =D

Kram,

Lil-Sis

2009-06-16 @ 09:16:33
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Z

Tack gumman!



Gå o lägg dig i tid idag :)

2009-06-17 @ 21:39:15
URL: http://znutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0