Student 2007 - HRHL3 - jag saknar er!

Ja när man kikar igenom de "stora" bloggarna så ska typ alla ta studenten nu eller tog i förra veckan o man blir lite avis. Fy fan va jag vill gå tillbaka till den tiden och ta studenten igen. Vilken trygghet det var och va underbart kul vi hade de sista året.

Min klass bestod i början av: 11 tjejer. Sen hoppade 2 av i början när vi börjat(började år två med hotellinriktningen). Vi gick hela tvåan ihop och vilken rent helvete vi gick igenom. Vi allihopa va bitchiga mot varandra och vi hade seriöst "KLASSTERAPI". Rätt normalt o ha de liksom?

 Men någon ändrades sista året. Annica(som vid tillfället var min bästa vän) flyttade till Vetlanda och Angelica kom in i klassen o helt plöstligt så umgicks vi alla. Vi stod emot alla elaka kommentarer från "restaurangarna" för vi gick ju bara hotell, Men vi va ju så jävla bra. Fy fan vilken sammanhållning de blev de sista året och vi gjorde en rolig resa ihop till STHLM och för att inte prata om studentdagen och alla fester innan där!

Har tyvärr inte kontakt med så många idag men jag vet vad dom sysslar lite med iaf.
Bitta bor i en fin lägenhet i Skövde med sin pojkvän och jobbar på ett hotell där
Sara T bor också i Skövde med sin pojkvän och jobbar som säljare på ett företag
Agnis(Johanna) bor i Lysekil nu och håller på/är utbildar sig till säkerhetsvakt
Amanda D bor i Norrköping med sin pojkvän och alla ormar och småkryp ^^(otäcka e dom)
Amanda C bor i Kristianstad med sin pojkvän och är precis färdigutbildad nagelteknolog
Lotta bor i Skövde och jobbar på MAX
Rebecca bor i Lidköping och jobbar på ett hotell i Skara
Angelica har fått en dotter och bor i Falköping(mammaledig?)
Annica har också fått en dotter och bor fortfarande i Vetlanda och jobbar nu inom restaurangbranschen
Jennifer bor i Skövde och är faktiskt gravid har jag hört
Regina vet jag inte vart hon tagit vägen, har inte sett henne sen hon hoppade av...

O jag, Fia. Jag bor med min lilla skitkorv Tyson i min mega lägenhet i Timmersdala och jobbar inom familjeföretaget som var ganska så väntat faktiskt.

Men jag har haft en bra tid efter studenten. Har upplevt mkt och jag vet att jag hade de bra just vid de tillfället när jag tog studenten men jag känner att jag har lyckats. Jag har gjort flera olika saker och jag känner mig nöjd över vad jag presterat. Jag är STOLT!

Jag saknar den tiden ihop med mina tjejer men jag hoppas att vi alla någon dag kan träffas och ha en liten klassträff snart.

Jag saknar de goda tekakorna med ost på från cafeterian som jag åt nästan varje dag i tre år. Saknar Rosa, saknar bråkandet om stolarna, smygittandet på alla killar. Vilket gäng vi va <3

Nej nu ska man inte få bli för nostalgisk ^^



// Fia - Studenten 2007, de va tider de!


Kommentarer
Postat av: Sara & Santos

Underbara, underbara!<3

det var det b'sta någonsin, och jag saknar det också! Något otroligt,:(

men inte visste jag att angelica fått en dotter, gudars så ute jag är alltså! :S

Nästan så jag skäms. Helt otroligt, man kanske borde skaffa barn nu också och haka på hotell trenden ;)



SAKNAR DIG GUMMAN<3

2009-06-09 @ 22:51:57
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Amanda D

Man blev allt bra nostalgisk när man satt o läste ditt inlägg :).

Man längtar verkligen tillbaka emellanåt.

Håller med Sara, det verkar vara en liten "hotelltrend" att skaffa barn, kanske är dags för min del också? ;).

Klassträff snart, vore en underbar grej.



Saknar dej fia! O alla er andra också !

2009-06-10 @ 10:38:39
Postat av: Malin

För fanken haka på bebistrenden så kan vi knuffa barnvagn ihop ;)

2009-06-10 @ 23:38:40
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0