Tisdag.

Jobbar eftermiddag idag vilket innebär att jag inte börjar förrän kl 14. Skööönt, kan man soooova ;D Tänkte jag skulle ta med mig lillskrutten ut på en promenix när mp3n är fulladdad med både batteri och nya låtar ;)

Tyson har inte mått så bra igår eftermiddag, inatt men nu verkar han må bättre. Han har kissat minst 1-2 gånger i timmen hela eftermiddagen igår o inatt har han vart uppe 2-3 gånger o kissat. I vanliga fall brukar vi behöva gå ut varannan timme, ibland var tredje och på nätterna så kissar han innan man lägger sig och sen kissar han när man vaknar. Blir lite nervös när sånt hände. Fortsätter de så så kommer jag ringa vetrinären. Vill inte att de ska hända min bubbis nåt :/

Köpte mig en pool igår. Eller ja, jag ska väl hämta den i slutet av veckan eller nästa vecka. Det är en megapool på 610x377 o 122 cm hög. Perfekt, kommer ta nästan hela min planerade yta ^^ Kanske jag inte behöver lägga så många stenar runt om nu, perfaaa!



De va den jag visade i förrgår, de blev den till slut ;D Ville egentligen ha med stålkanter men i den strl skulle de kanske kosta 10 000:- o det ville jag inte ge precis ^^ Men nu kommer de bli en del badande i sommar.

Någon som är på en heldag först med sol och bad och på kvällen grillning och GH?? ;D

Lyssna på dessa låtar. Lovar er att ni kommer ääälllssskkkkaaa dom <3
Miley Cyrus - The climb
Kings of Leon - Use somebody


Nej nu ska jag duscha o sen ut o gå en sväng som sagt ^^ Imorgon blir de o jobba först o sen ska jag gå på Linus student! Tänk att han tar studenten imorgon, lillskiten :P

// Fia - poolägare snart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0