Värme

Gud vilken värme de vart de senatse dagarna. Nu e jag på jobbet, ska diska sen har jag slutat. Drar dock på de hela för diska e tråkigt o blogga e kul :)

Ica o Polly kommer om en kvart o då ska vi bada o sola, göttans. Sen ska vi nog gå på bio ikväll "the proposal" eller "transformers 2" :)

I fredags invigdes poolen med massa folk. De va trevligt men jag blev så jävla trött, illamående och slö efter maten så jag, Ica, Polly o Malin kollade på film istället. "The dutchess", verkligen bra, gillar inte 1700-tals filmer men denna fick VG ^^

Igår va jag ledig och spenderade nästan hela dagen i Lidköping. Åkte o hälsade på Z och J och deras dotter N. Tiden gick så fort och jag åkte inte hem förrän halv 1 inatt. De va mkt trevligt, vi badade i Vänern=KALLT. Första doppet och garanterat de sista för i år i någon sjö ^^ De va iaf jättekul o träffa dom igen och jag tror att vi kommer hålla kontakten denna gången :) Dessutom e deras dotter såå sjuuuukt söt !

Nej nu ska jag fan diska o sen ut i vääääärmen :D

// Fia - baaadddaaaa!


(En bild tagen under vattnet i poolen i fredags, cool va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0