@work

japp som vanligt är de min helg, känns som det är de jämt.. Konstigt ^^ Ne men jag är ledig nästa helg faktiskt ;D Sitter o äter cocostosca som min mamma bakade igår, underbart god. Kikar ut o ser hur de regnar, astråkigt. Regn=mindre kunder :/ Idag har Emma vart här o hjälpt till o de går bra, hon ska jobba med min mamma nästa vecka, då får hon verkligen bevisa va hon kan ^^

Igår jobbade jag 14-19.15 o Emma va mellan 16-19,15. Alltid kul o inte va själv så tiden gick fort. Sen åkte jag o Ica in till stan o köpte kinamat <3 Stekta nudlar med kyckling o grönsaker samt jordnötssås. behöver jag säga mer? ÄLSSSKAAA!!! Sen kikade vi på "Whatever Lola wants", jättebra men dålig slut, gillar inte såna filmer :(

Sen när Ica precis åkt hem så gick larmet nere på tappen, jag hade alltså larmat på ca 5 min tidigare. Ringer min bror för jag tänkte att han kanske var där nere men han var i Skövde. Så jag går ner o totalt livrädd var jag verkligen o ser att de på larmet står "5 Verskstad". Alltså att larmet startade i verkstaden. Men då ringer Ekis mig, då är det han som är ute i verkstaden så jag fick ringa Securitas som fick återkalla den vakten dom hade skickat ut, mitt i all panik hade jag klickat min bror när han ringt så han blev jättenervös för han trodde de hade hänt mig något för jag bara la på mitt i allt ^^ Hahahahaha, en riktig händelserik kväll blev de :P

Nej nu ska jag kanske ta o greja. De har precis vart spelstopp på travet o så ska jag kasta korven o göra rent de så jag kan pysa så fort som ögat sen när jag stängt ^^ Kanske tar o kikar på "Twilight" innan fotbollen börjar, har ett litet sug efter den känner jag. Ovanligt va? ;) Fast nu sa min kusin precis att hon e hennes kille skulle komma hit så då får jag umgås med dom istället ^^

// Fia - Nationaldagen och stormatch i VMkvalet. Perfekt!





( O självklart e Anders med ikväll o leder de svenska laget till vinst. Ååå Anders e min hemliga kändiskärlek, har alltid haft honom i smyg sådär. Fast alla som känner mig vet att jag tycker om Anders, o landslaget, o Djurgår´n såklart(även om inte Anders spelar där då men :P)

Kommentarer
Postat av: emma

sååå sant. Du har alltid pratat om din Anders ;)

2009-06-07 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0